torsdag den 26. november 2009

Så er der pyntet

Jeg nåede det!!! At pynte op til jul.
Dagen idag har stået på rengøring, pakke til weekenden og lave dekorationer. Så regnede egentlig ikke med jeg kunne nå at få pyntet op, ville ellers gerne have det gjort inden 1. søndag i advent, men jeg nået det :-) Weekenden skal Brian og jeg jo tilbringe i Staden.

Udenfor hænger denne skønne krans på døren med kirsebær æbler.

Og mine 2 zink gæs der står ude året rundt, men i anledningen af jul skulle de lige have et lille bånd om halsen
Posted by Picasa

13 kommentarer:

  1. Wawwwwwwww Mette - total aktive overskud hustru mor Q ;o) Ser super ud og glæer mig til at se mere i december ;o)

    Kan i nu have en rigtig god tur til staden - skulle du rende over en nissehue i tivoli med fletninger må du gerne købe for mig - hvis du selvfølgelig gider - har plads og flere penge retur ;O) Købte en for et par år siden ejg var der men snøft den er gået i stykker

    SvarSlet
  2. Sikke nogle lækre juleting. Dørkransen er rigtig sød, det pynter bare så meget.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  3. ÅHH, bare den krans hang på min dør. Den er så flot og enkel. Tænk at have pyntet til jul allerede nu-suk. Jeg håber at I får en god tur til København. God weekend.

    SvarSlet
  4. Det ser dejligt ud. Skønne julefaver. Super hyggeligt ser der altid ud hos jer.

    SvarSlet
  5. Ej hvor ser det hyggeligt ud med den krans og de pyntet gæs. Sikke en flot velkoms at få nå man kommer på visit.:)
    Rigtig god weekend og nyd turen til KBH :)

    SvarSlet
  6. Håber I får en fantastisk weekend. Bliver skønt at vende hjem til julepynten...og ungerne! ;O)

    SvarSlet
  7. Hvor ser det enormt hyggeligt ud. Jeg er spændt på om fuglene kan lade din flotte krans være - her elsker fuglene nemlig røde juleæbler og har svært ved at lade dem være i dekorationer.

    SvarSlet
  8. Ej hvor er det bare nogle fede Juleting du har lavet her til jul! Her må den store kasse med julepynt først komme ned efter den 1.

    SvarSlet
  9. Sikke en skøn krans, total appetitlig ;-)men aner faktisk ikke hvad kirsebær æbler er, troede det pigoner du havde brugt.

    Håber at i havde en fantastisk tur...

    SvarSlet
  10. Hvor ser det bare hyggeligt ud. Ét år havde jeg æbler i en kurv ved døren, men dem var fuglene for glade for, så de blev hurtigt ulækre ;o)
    Fortsat god aften.

    SvarSlet
  11. Hvor ser det bare hyggeligt ud alt dit julepynt :-)
    Håber også at i har haft en fantastisk weekend i København.. og mon ikke du købte noget juleting i tivoli ??? :-)

    SvarSlet
  12. Hvor er det bare en fantastisk krans, ja det er alt dit julepynt, jeg føler mig godtnok bagud.

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)