torsdag den 1. december 2011

1. december

Så blev det d. 1. december en kold, blæsende og regnfuld dag. Jeg har valgt ikke at blogge hele december, da jeg har min bachelor, jeg lige skal have gjort færdig. Vi håber at blive færdig omkring d.22 dec., så vi kan holde  juleferie:-) Den skal nu først afleveres d. 9 januar, men det vil jo være skønt ikke at skulle stresse!!!

Lige et par julekort mere. Igen lavet af reste papir.





Har i fået købt julegaver? Jeg har ikke købt én eneste endnu:-)

Håber i får en dejlig 1. december.
Posted by Picasa

8 kommentarer:

  1. Smukke julekort - er især vild med det sidste! :)
    Åh, godt det ikke er min bachelor der skal afleveres lige efter jul.. Den skal heldigvis afleveres om sommeren, og ikke den førstkommende! :)
    Jeg er færdig med alle julegaver ja, undtagen 2 købte og 3 hjemmelavede...

    SvarSlet
  2. Rigtig søde og farverige julekort.
    Held og lykke med din bachelor. Jeg er begyndt på julegaverne men er ikke helt færdig endnu.
    God december julehygge til dig.

    SvarSlet
  3. Super flotte kort... lækkert papir. Jeg er næsten færdig med gaver, skønt :-)
    God torsdag

    SvarSlet
  4. Dejlige julekort ;)
    Held og lykke med bacheloren, håber den bliver færdig før tid.
    Glædelig 1. december til dig.
    Klem ;)

    SvarSlet
  5. Så blev det december... og fine kort du har lavet. Så dejligt at få brugt nogle rester ind i mellem, så der er plads til nye sager ;o)
    God idé at få den bachelor klar inden jul... så kan du da holde ferie med god samvittighed... pøj-pøj med det.
    Ja... alle gaver indpakkede med labels på i kælderskabet... der blev de lagt inden turen til Vietnam... (kan du se glorien lyse?)... fnis...

    SvarSlet
  6. Fedt julekort med de tre stjerner...måske den kan bruges her;-)
    Jeg har faktisk købt en julegave i dag:-)

    God 1. december

    SvarSlet
  7. Rigtig smukke kort!
    Det lyder som en god ide, at blive færdig inden jul og så holde rigtig fri i julen.!

    SvarSlet
  8. Sikke nogle fantastisk flotte farver du har fået sat sammen, man bliver helt glad af at se på de skønne kort :-)
    God weekend.

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)