tirsdag den 10. april 2012

Lidt konfirmation

Jeg har lavet konfirmationskort.
Min nabo skal holde loppemarked i weekenden og spurgte om ikke jeg havde lyst til at lave nogle kort og sælge. Og jo det har jeg da, så kan jeg nemlig rigtig komme igang igen. Idag har jeg lavet 11 konfirmationskort, tiden er ved at være oppe over, så mon ikke de vil kunne sælge.
Her er lidt af dem.... Bilen på kortene er lavet på Silhouette, jeg ejer ikke sådan en, men jeg har været så heldig at få nogle af søde Louise Hou:)

Alle kort er lavet af reste papir.
 
 

Kan i have en dejlig eftermiddag, trods det triste vejr:)
Posted by Picasa

7 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fantastik flotte.
    Du er bare så god til at sætte det hele sammen. Hvor er det bare sødt med pilene på.
    Håber man må låne idéen lidt...

    SvarSlet
  2. Hvor er de flotte! Lækker stil over alle kortene :)

    SvarSlet
  3. super flotte konfirmationskort

    SvarSlet
  4. Super flotte kort ... enkle og elegante.

    SvarSlet
  5. Super flotte kort... den bil er da så sej.

    SvarSlet
  6. Rigtig flotte kort! Den bil er da for lækker!

    SvarSlet
  7. Super flotte kort du har lavet Mette. Kan super godt li det med sommerfuglene, så fint og enkelt. Boblen er jo bare skøn i sig selv, den bruger jeg også tit. Sille længe leve .... :-)

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)