mandag den 13. juli 2009

Scrap i Frederikshavn


Alletiders scrapdag i Frederikshavn
Vi startede kl 9 og så blev der ellers scrappet derud ad, selvom meget af dagen stod på at snakke, pjatte, få ideer, spise og drikke kaffe fik jeg nu alligevel lavet noget. 2 LO´s og 4 kort blev det til og en masse bordkort til Brians og min 30 års fødselsdag, som min søster Helle hjalp mig med, et stort arbejde, som stadig ikke er helt færdigt.... Tak Helle. Så jeg er meget godt tilfreds. Birgitte, Helle, Heidi og mig var de sidste der bevægede sig hjemad og der var klokken blevet 00.30
Det var en super dejlig dag.....


sådan et rod, men man kan da virkelig ikke scrappe uden at rode og så koncentreret alle se ud



DE 2 LAOUTS


Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Hold da op hvor ser de koncentreret ud.:)Det lyder til at I også nået at hygge jer.:)
    Sikke nogle skønne LO's du fik lavet. Lækkert papir. Skønne billeder.:)

    SvarSlet
  2. ja må sige du får da lavet noget - også andet end at synge ;o))) super hygge dag - glæder mig allerede til en anden gang ;O)

    Super flotte kort OG loér du fik lavet

    SvarSlet
  3. Arrrg.. du kunne ikke finde et billede af mig med flere folder i ansigtet? *fnis*

    Super flotte LO´er du har lavet. Du er også bare så effektiv. Altid skønne detaljer, som fx l´et i titlen.

    SvarSlet
  4. Flotte layouts, du har lavet. Jeg kan især godt lide farve/papirsammensætningen på det sidste.

    SvarSlet
  5. Sikke nogel skønne LO'er du fik lavet. Både farver og opsætning er lige i øjet ;o))

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)