onsdag den 26. august 2009

En dejlig stund




Så er min barsel slut og jeg sidder atter på skolebænken, men tiden er der desværre ikke blevet mere af, så det er begrænset hvad jeg får lavet, men i ny og næ kan jeg lige få en stund til at scrappe. Og de sidste par dage har jeg lige haft lidt tid og fik lavet dette LO, billedet er taget på ferie i Lalandia, men synes det er så skønt, for her elsker vi at hygge om morgenen, kan ligge og putte længe inden vi kommer op :-) Papiret er fra Making memories, bogstaver er Thickers, prima blomst, bling og den meget lyderøde sommerfugl er fra Panduro og er lavet af filt.
Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. Det kan jeg godt forstå, for det er et dejligt billede og et ligeså dejligt layout;0)

    Dejligt med en lille "gulerod" efter lektierne (scrappe)
    Knus

    SvarSlet
  2. MUMS et rigtig skønt foto af jer to... :o)
    Det er blevet en kanon flot layout, meget enkelt og overskueligt.... :o)
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  3. Dejligt billee. I ser rigtig ud til at hygge jer. Skønt layout.

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare smukt og dejligt ! (hov nu lyder jeg vist som Anne Linnet :O) )

    SvarSlet
  5. Hvor er det et skønttttttttt lo der bare oser af hygge :o)

    Ja kan da godt forstå du ikk har så meget tid til scrap mere, der er nok at se til :o)

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare et utrolig skønt LO af jer. Smukt og enkelt så man rigtig kan se det skønne billede af jer.:)

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)