onsdag den 30. september 2009

Sidste dag i dagplejen

Idag var sidste dag i dagplejen for Astrids vedkommende og imorgen er det børnehave, synes bare tiden flyver afsted. Jeg havde lavet dette lille album til dagplejemoren, hun er så dejlig og skønt et menneske.



Vilfred er hendes mand og han er lige så fantastisk som Conny, børnene elsker dem.




På denne side har jeg sat et billede ind som Astrid så ud da hun startede hos Conny



Her ser man hende det første år og som hun så ud et år efter hun startede.




Og denne side er den sidste som viser hvordan hun ser ud nu. På hver side har jeg skrevet en lille hilsen til dem begge. Heldigvis er lillebror William været så heldig også at få en plads hos Conny, så vi ser hende heldigvis stadig :-)


Posted by Picasa

7 kommentarer:

  1. Åh, hvor blev det flot Mette! Det er jeg sikker på de bliver MEGET glade for:0)
    Håber Astrid har det bedre igen.
    Knus

    SvarSlet
  2. Sikke skøn gave at modtaget. Der ligge mange timers arbejde og tanker bag. Hvor er det album utroligt flot, dejlige farver og flotte papirer og ikke mindst dejlige billeder.

    SvarSlet
  3. Hold da op som du har scrappet. Super flot og sødt tema. Jeg elsker også bare det papir. Det bliver de helt sikkert glade for. Jeg troede ikke at i havde fået en børnehaveplads endnu. Det er jeg da lige gået glip af. Hvor skal den store pige hen? Tiden flyver bare afsted.

    SvarSlet
  4. Hvor er det et rigtig flot album og jeg er helt sikker på falder i god jord... :o)
    Det er altid spændende når børnene skifter fra dagpleje til børnehave..
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  5. En rigtig sød idé Mette det er dejligt med gode minder på en kreativ måde.

    SvarSlet
  6. Kanon sødt album. Det må have været dejligt for modtageren at få det!

    SvarSlet
  7. For sullan en god ide, mon der var nogen der fik en klump i halsen? Har jo selv været dagplejer, og det er utroligt svært, at sige farvel til de søde rollinger der skal videre ud i livet. Virkelig en afskedsgave der sidder lige i hjertet

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)