onsdag den 2. marts 2011

En prøve


Så fik jeg mit første LO færdigt med de (for mig) nye teknikker fra modelling paste kurset, blev nu ikke helt som jeg vil have det, men øvelse gør jo mester:)

Jeg har først brugt modelling paste på hele LO'et, meget sjovt at arbejde med, og giver en fed struktur. Jeg har herefter brugt hvid akryl maling og cracle paint, som er den sand farvet, skulle have brugt hvid, men har desværre ikke fået fat i den endnu, herefter har jeg sprayet med sølv glimmermist.

Bogstaver og lysekrone er malet med craclepaint og herefter brugt clossy accent.






Det var alt for denne gang....

Og tusind tak for jeres søde kommentarer:)
Posted by Picasa

13 kommentarer:

  1. I er vist mange der har været på det kursus - det ser spændende ud!
    Flot LO Mette ;)

    SvarSlet
  2. WOW!! Det er blevet super lækkert!!

    SvarSlet
  3. Wauw det er fedt!! Fyldt med fede detaljer uden at være overfyldt! I like!!

    SvarSlet
  4. Det er bare blevet helt vildt flot! Så mange lag og detaljer. I love it :)

    SvarSlet
  5. Wauh, det ser dæme godt ud, syntes dine farver er så flotte og det virker ikke spor tungt som noget af det pasta godt kan give:-)

    SvarSlet
  6. Jeg synes at det ser supergodt ud med sandfarven. Et rigtig natur LO. Jeg ville være meget tilfreds, hvis det var mit!!!!!

    SvarSlet
  7. Hvor er det blevet super fedt - flot - sejt, er helt vild med det og syntes det ser godt ud med den sandfarve dertil :)

    Ses vi lørdag ?? Knus

    SvarSlet
  8. Denne loen var aldeles vakker!
    Nydelige farger og detaljer.
    Klem fra Merete

    SvarSlet
  9. Der er kun at sige super fedt layout med kanon detaljer

    SvarSlet
  10. Super fedt layout...lækre detaljer og det ser så flot ud med lysekronen

    Ha en dejlig aften

    SvarSlet
  11. total flot lo, vild med alle de skønne detaljer

    SvarSlet
  12. Øj øj øj hvor er det fantastisk lækkert!

    SvarSlet
  13. Øj, øjjjj... hvilket flot LO... SÅ mange fede detaljer...
    Lysekronen og de der knap/bling/halvperler giver bare SÅ meget til dit LO. Og sikke et pletskud!
    Lækkert, lækkert...

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)