mandag den 25. april 2011

Så er jeg her igen:)

Ja som i ved og som jeg har skrevet før, så er der bare tidspunkter i mit liv hvor mine scrapsager bliver skubbet til side. Det har jeg det nu fint med, for jeg ved at gejsten og energien gladeligt vender tilbage...... og det er den nu:)
Jeg er da også engang imellem inde og lure hos jer andre, for ideer kan man jo ikke få nok af.

Jeg har lavet disse 2 LO's af Astrid, det første er fra i sommers, en dejlig sommerdag hvor Astrid og jeg ligger og solbader. Jeg har brugt gul glimmermist, prima blomster, kork, papiret er rester.






Dette LO er også lavet af reste papir, ellers er der brugt craclepaint, chipboard sommerfugl, thickers bogstaver, mini alfabet fra mls, bling og metal uret er fra Tim Holtz.








Nu vil jeg igang med at lave kort, har 7 konfirmationskort jeg skal have lavet. Skønt!!

Kan i have en rigtig god 2. påskedag.

Posted by Picasa

9 kommentarer:

  1. Skønt at se nyt igen - og sikke dog nogle fantastiske LOs!! Der er virkelig kælet for detaljerne - og jeg har siddet længe og kigget nu. Super flotte er de begge to :)

    SvarSlet
  2. Velkommen tilbage.
    Det er flotte layouts, du laver, fulde af lækre detaljer.

    SvarSlet
  3. Smukke layouts du har lavet :) Du forstår virkelig at få det hele til at gå op i en højere enhed sammen med billederne :)

    SvarSlet
  4. Halløj igen... dejligt at se dig "back again"...
    Lækre LOs du har lavet. Kære billeder på begge og masser af rigtig spændende detaljer.
    Nyd den sidste flig af ferien...

    SvarSlet
  5. Wawww, hvor er de smukke... Så stilige og rene i farver og opsætning!!!

    Ha' en dejlig dag

    SvarSlet
  6. Igen nogle fantastiske loér fra dig - ser ski godt ud med mist over skabelon på det første og detaljen med uret på det andet er super cool :)

    SvarSlet
  7. Så nydelige LO'er!
    Masse flotte detaljer på begge to.
    Klem:)

    SvarSlet
  8. Super flotte 'come-back-layouts'. Blomsterranken på det første er fantastisk smuk

    SvarSlet
  9. Wauu, super skønne LO'er med en sød pige ( ja, faktisk 2 søde piger)
    Titlen på det øverste er jeg helt vild med, det er blevet rigtig flot.
    God weekend, knus!

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)