onsdag den 30. maj 2012

Mit sidste indlæg på denne blog!

Dette bliver mit sidste indlæg på denne blog!
Min kreative side fylder ikke meget i mit liv lige nu og  da sommeren er på vej, ja så ved jeg at jeg ikke vil få lavet noget kreativt!
Da jeg har min anden blog VORES LILLE HJEM, der omhandler både indretning, inspiration, opskrifter og hverdagen hos os, er det den jeg i fremtiden vil bruge.
Her vil der også komme indlæg med det kreative!
Klik på billedet eller linket og i vil komme til min anden blog!

Håber i stadig vil følge mig, dog på min anden blog!
Jeg vil stadig følge jer og gå på inspirationsjagt på jeres blogge:-)



Tak til alle jer der har valgt at følge mig på denne blog og ligge søde kommentarer, det er jer der får mig til at blogge:-)




Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Du kan tro jeg også gerne vil følge din "nye" blog. Jeg er vild med din blog.

    God dag,

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig følger jeg med på den anden blog. Du har mange spændende indlæg og så vil jeg da se ,hvad det bliver til med mit udekøkken:-))))
    God sommer.

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig "flytter" jeg med ;o)
    Vi ses bare dér... =0)
    God week-end...og god sommer!

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)