fredag den 19. november 2010

Et julerør

Jeg har lavet dette rør til julekonkurrencen på Panduros nye blog. Og så lavede jeg det tænkt som en værtindegave fyldt med chokolade. Egentlig er det et rør der var fyldt med Prima blomster, normalt er det klar plastik, men da jeg skulle igang med at fjerne klister, brugte jeg acetone. Hmmm... kan ikke anbefales, medmindre man ønsker et "frostet" look som blev resultatet da plastikken ætsede pga. acetonen.

Papiret er fra sidste års jul, kan ikke huske hvad det hedder, metal blomster er købt i Fakta, primablomst og borderpunch er Martha Steward.




Et billede af låget.




Kan i alle have en rigtig god weekend.
Imorgen skal jeg mødes med de herlige scraptøser til julescrap i Frederikshavn og hvor jeg glæder mig:-)
Posted by Picasa

16 kommentarer:

  1. Så flott Mette! Vakkert dekorert! Herlig å få dette fylt med sjokolade;)
    Du får kose deg riktig mye på scrappetreff i Fredrikshavn i morgen, kanskje jeg skulle ta båten nedover;)
    klem fra
    Mette i Norge

    SvarSlet
  2. Wow hvor fint! Rigtig sødt pyntet og jeg må indrømme at selvom dit acetone uheld ikke var tiltænkt - passer det frostede jo perfekt til juletemaet.

    SvarSlet
  3. Nej hvor den altså sød :-) super lækkert pyntet enkelt og elegant.. den ville jeg ikke have noget imod at have stående fremme..

    Rigtig god scrap weekend med pigerne, glæder mig til at se hvad du får lavet :-)

    Jayne

    SvarSlet
  4. super fint rør ja det er nok ikke så godt med acetone men flot resultat alligevel

    SvarSlet
  5. total flot rør du har lavet der,

    SvarSlet
  6. Super god ide, Mette. Det er et smukt og kreativt resultat du har lavet. Pøj-pøj med udfordringen.

    SvarSlet
  7. Nydelig dekorert rør du har laget.
    Flott med borderpuncheren som er bretta rundt på lokket.

    SvarSlet
  8. Super fed løsning - og det er jo af fejlene man lærer nye ting- Fed ide med det Frostede look.

    Tak fordi du vil være med i konkurrencen,

    KNUS Stinne

    SvarSlet
  9. Det er blevet super lækkert!! Held og lykke med konkurrencen :)

    SvarSlet
  10. Kære Mette.
    Hvilket fantastisk flot julerør. Jeg er vild med alle de skønne detaljer og ideen er bare skøn.
    Tusind tak fordi du vil deltage i vores konkurrence på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.
    Held og lykke.
    Scrap knus
    Dorte aka dot-scrap

    SvarSlet
  11. Så lekkert!
    Nydelig pyntet og flotte papirer:)
    Klem:)

    SvarSlet
  12. Den er blevet rigtig flot. Og godt med genbrug.

    SvarSlet
  13. Det er blevet super flot :)

    Tak for sidst - det var jo igen en super skøn og hyggelig dag - er stadig lun på dine hr og fru rudolf ha ha Kan du have en god december - håber vi ses igen til januar :)

    SvarSlet
  14. Total julestemning... hvor er det fint...
    ...og så er genbrug bare tip-top...

    SvarSlet
  15. Hvor er det bare fint, med skønne detaljer! Super ide! Tak fordi du deltager i konkurrencen!

    SvarSlet
  16. Nøj hvor er det rør bare flot pyntet.:)

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)