torsdag den 25. november 2010

lille juleæske

Jeg har lavet denne lille juleæske, beregnet til en værtindegave, hvad den skal indeholde må tiden jo vise:-)

Der sneer stadig her i det nordjyske, men det gør det vist over hele landet...
Idag vil jeg have pyntet op til jul samtidig med jeg hører julemusik, altid spændende at finde julekasserne frem. Jeg køber altid pynt på udsalg, og når derfor ikke rigtig at få det op at hænge, så når det bliver pakket væk til næste år, ja så har jeg som regel glemt hvad jeg har købt:-)





Hvor er det skønt med jeres kommentarer, jeg er altid glad for at læse hver og en!
Posted by Picasa

11 kommentarer:

  1. Hvor er den fin Mette - jeg er vild med de farver du har brugt - god fornøjelse med oppyntning - jeg skal igang på lørdag ;)
    Kram Sanne

    SvarSlet
  2. Hvor er den super lækker din æske.. skønne farver og fine detaljer.. Håber du har haft en hyggelig dag med julepynt og hygge.. Vejret er jo rigtig julevejr :-)

    Knus Jayne

    SvarSlet
  3. Lækker æske og perfekt ramme til en værtindegave!

    SvarSlet
  4. En nydelig eske!
    Lekker farge og pynt:)
    Klem:)

    SvarSlet
  5. wawww noget såååå nydelig æske

    knussss

    SvarSlet
  6. Kære Mette. sikke en skøn æske.. Flot farvekombination og total skøn detalje med stjernen og snefnugget...!
    Håber, at du får en skøn weekend!
    Knus Engel

    SvarSlet
  7. Super lækker æske!! Og med nogle skønne detaljer...

    SvarSlet
  8. sikken en sød æske. Rigtig flot.

    SvarSlet
  9. hvor er det en sød æske , lækre farver og pynt du har brugt

    SvarSlet
  10. Så lekker juleske! Herlige farger og nydelig pyntet - en skikkelig eyecandy!

    Ha en flott helg !

    SvarSlet
  11. En yndig lille juleæske. vild med det papir.:)

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)