søndag den 17. maj 2009

Dine aftryk


Her i weekenden har jeg fået lavet dette LO med Willam og hans hånd og fod aftryk. Det blev kun til én hånd, det var lidt besværligt :-) Det var ikke meningen der skulle være billede på, men syntes nu alligevel dette billede skulle på, tjek lige han rynket numse.....Papiret er fra Daisyd´s, det bagerste grønne er købt hos Fru Hansen, der er små prikker på, kan fåes i alle farver og er rigtig gode til baggrunde. Det limegrønne gummi er taget fra antiskrid måtte, kan faktisk fåes i mange farver.... og tænkte det måtte jeg lige prøve. Chipboard bogstaver er fra Thikers med sort sværte og bling ellers er der brugt glearstamps.
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Ej, skridmåtter. Det er bare en fantastisk ide. En ny slags bølgepap. Du er da genial!

    SvarSlet
  2. Griner... Ja, jeg kan godt huske da jeg tog fod og hånd aftryk af drengene:0) Det var godtnok ikke let, men hvor ser det godt ud og et dejligt minde!

    Knus

    SvarSlet
  3. waw hvor er det flot og super med aftrykken - du er da genial med påfund.. skridmåtter hmm.. det må jeg da prøve ;O)

    SvarSlet
  4. Hejsa...

    Hyggeligt at du lige kom forbi min blog... jeg har nu været på rundtur inde på din, og du laver da nogle fantastiske flotte ting, især dine LO'er er jeg vild med....

    Jeg skynder mig lige at tilføje dig bloglines, så jeg kan følge med herinde...

    hygge fra Betina

    SvarSlet
  5. Du er da opfindsom, synes virkelig du har haft gang i kreativiteten på dette LO. Tager hatten af for at du turde lave Williams aftryk direkte på LOet, det kunne jo være blevet helt ødelagt. Har nemlig selv været igang med at tage aftryk af Linus, han var sort überalles efterfølgende, han havde totalt mekanikernegle, både på fingre og tæer. Ja, og så blev aftrykkene ikke specielt gode..
    Ja, den lille, nuttede numse (rynket eller ej) er for sød.

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)