mandag den 25. maj 2009

ØV!!!


Ja sådan ser mit scrapbord ud lige nu. Astrid har fået værelset hvor jeg havde fået lavet det fineste scrappehjørne, så jeg måtte rykke ovenpå og da min bedre halvdel skal ud at rejse får jeg ikke lige købt en ny reol og sat hylderne op det næste stykke tid, og jeg kan ikke klare rod :-), men jeg må jo bare vente med tålmodighed.. ØV!!!! Men dertil vil jeg da så lige sige at så er det jo bare så godt at jeg skal til scrapamok på lørdag, glæder mig bare for vildt til at komme lidt hjemmefra. ... håber vi ses
Ja så har jeg lige fundet ud af at manden har taget kameraet med... Med de billeder jeg skal scrappe på lørdag, har nemlig fået taget nogle fantastiske nogle. Så nu har han bare af at nå hjem inden lørdag, ellers må jeg jo finde nogle i bunken, men rigtig trælst når jeg jo har købt både papir og bogstaver i farverne til billederne......
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. øv hvor træls dit rum er blevet indraget men altid noget der er håb forude ;o)

    Jeg glæder mig ógså helt vild til på lørdag - bliver da super hyggeligt ;o) og tænk en hel dag med scrap og hygge - så kan man altid lidt mere igen ;o)

    SvarSlet
  2. He he. Det roder da godt nok *griner højt*. Sikkert ikke længe!! Måske Olefar kommer og hjælper med at sætte det op ;o)

    Uhh jeg glæder mig også rigtig meget til på lørdag. Kan han ikke maile billederne?

    SvarSlet
  3. Han har ikke stikket med, så det bliver lidt svært at få dem på computeren :-). Hylderne skal først pilles ned fra Astrids værelse, så vi må vente....

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)