torsdag den 18. juni 2009

Endelig på plads



Mandag brugte vi på at finde møbler som vi manglede hist og pist, deriblandt en reol til mit scrap, så endelig er jeg på plads, har boet i min kuffert(tote) i et stykke tid. Men nu kan jeg finde rundt i sagerne. Troede det jeg havde ville fylde mere, men det er jo altid godt at have plads til noget nyt.... det ka vi li' :-) Så nu må jeg se om weekenden kan byde på lidt scrap med det vejr de lover.... Tror måske også vi vil en tur til Hjørring dyrskue nu vores datter er så vild med traktorer, rendegraver og hvad der nu findes, man skal bare spørge hende hvis man er i tvivl om hvad maskinen er for en..... Et område som jeg absolut ikke er kendt i :-)
Posted by Picasa

7 kommentarer:

  1. hvor lækkert og sikke en orden waww men du har jo bare styr på det ;o) og ja der skal altid være plads til noget nyt ikk ;o))

    ps. ses vi næste torsdag til scrap i frederikshavn?

    SvarSlet
  2. Hvor er det en dejlig scrappeplads du har fået og hvilken orden. Det må være dejligt ikke at rode i hele stuen.

    God fornøjelse med pladsen.

    SvarSlet
  3. Glemte lige at oplyse at jeg har tilføjetdig på min blogliste. Håber at det er ok ;-)

    SvarSlet
  4. Ej, det ser dejligt ud. Lækkert i sort/hvidt og tæt på William når han sover.

    Knus

    SvarSlet
  5. Det ser rigtig dejligt ud. Lyst og lækkert. Tillykke med at være kommet på plads.

    SvarSlet
  6. Ehh, hvor har du fået det hyggeligt og sikke da en orden!
    Griner af Astrid og maskiner, det er da for sjovt;0) Også må det jo være et sandt mekka på dyrskuet.
    God weekend.

    SvarSlet
  7. Tillykke med din nye scrapplads hvor er den hyggelig. Sikke en orden du har. Jeg kan godt lide at du har holdt det i hvidt og sort.
    Ja det er bare så skønt når man kan finde sine scrapting igen. :)
    Håber I havde en skøn dag på dyrskuet. :)
    I må ha' en rigtig god weekend.

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)