tirsdag den 30. juni 2009

Mini album





Min venindes datter blev døbt i søndags og til hende havde jeg lavet dette lille minialbum, godt nok var der købt gave, men havde lyst til at gøre lidt mere ud af det end bare et kort og da der var lidt penge tilovers kunne jeg jo putte dem i også. Albummet er utroligt nemt at lave og synes også det er en god ting at give til dem man ikke er på gave med, men som alligevel lige skal have en lille ting..... Det er desværre ikke så meget jeg får lavet for tiden, da vi tilbringer det meste af tiden i haven, som jo er så skønt med dette dejlige vejr, har lige givet mine havemøbler sort olie, de er bare blevet så fine. Og lige nu står den på maling af hvide amerikanske havestole, så der er nok at se til.... Men mon ikke der bliver en stund engang imellem til jeg kan få scrappet lidt, har jo så utroligt meget jeg gerne vil scrappe :-)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Åh hvor er det et smukt minialbum. Sikke mange skønne detaljer du har på. Det er da en kanon gave ide. Den bliver de helt sikkert glad for at modtage.:)
    Jeg tror lige at jeg skal lure lidt nærmere på det album.:)
    Du må forsat nyde disse dejlige solskinsdage. :)

    SvarSlet
  2. Wauw, søs. Det er bare blevet flot. Blev de ikke alle helt vild med det? Super flotte detaljer du har der i.

    Billederne skal du nok få scrappet. Om ikke andet mødes vi jo til scrap den 11., så får du jo lavet mere der. Måske der er nemmere ude af huset.

    SvarSlet
  3. WOW, det er bare vildt flot. Sikke mange skønne detaljer du har med. Det kan man da kun blive vildt glad for :o)

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)