onsdag den 7. juli 2010

Bryllupskort med tilhørende pengeæske


Jeg fik en bestilling på et kort fra en gammel kollega, det skulle bruges til bryllup og skulle indeholde penge, så jeg gik i krig med at kigge rundt på de forskellige blogge.
Hos Charlotte Ravn fandt jeg dette sæt, som jeg synes var idealt til formålet. Skabelonen fandt jeg hos Randis lille blog, hun laver så mange flotte æsker i forskellige størrelser.

Ja papiret kan jeg igen ikke huske hvad hedder, men ellers er der brugt Prima, bling købt i A-Z (bilka) og de små metal hjerter har jeg fundet i Kvickly. Det der skulle forestille tyl, er egentlig en rest jeg har tilbage fra myggenet i vinduerne.:-)






Æsken er utrolig nem at lave, planen var at rulle pengene deri, og derefter sætte bånd omkring.


Posted by Picasa

13 kommentarer:

  1. Kun en ting å si, NYDELIG!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlet
  2. Såååå flot valg af papir og pynt, super lækkert

    SvarSlet
  3. Hvor er den smuk og bryllups-agtig :) Det kan godt være, at det "kun" er en æske - men det er da helt klart sådan en, som man ville have til at stå fremme bagefter - den er utrolig smuk :)

    SvarSlet
  4. Hvor flot og romantisk. Det kan modtagerne kun blive glade for :)

    SvarSlet
  5. WAUUWWW... siger jeg bare...TOTALT proff...
    Super smukt og lækkert bryllupssæt...
    Fedt papir... lækre blomster...fine perler...
    Det er bare liiige i øjet!!
    Er sikker på det vil blive beundret af modtagerne og samtlige gæster.

    SvarSlet
  6. Sååå nydelig både kortet og esken! Herlig pyntet i lekre farger!

    SvarSlet
  7. WAU, hvor er det et smukt og meget elegant sæt. Papiret passer perfekt til anledningen. Æsken er flot og enkelt pyntet. Du kan kun være stolt af at skulle aflevere sættet.

    SvarSlet
  8. Hvor er de flotte og gennemført. Jeg ved da godt hvorfor jeg bestiller kort hos dig ggg

    SvarSlet
  9. Hvor smukt og elegant - Sikken et stort stykke arbejde du har lagt i projektet.

    SvarSlet
  10. Nydelig!
    De var begge så gjennomførte og flotte.
    Jeg likte godt papiret og så har du dekorert så fint.

    SvarSlet
  11. Waaau Mette - hvor er det bare et totalt lækkert sæt og det album til niecen - Mums.

    SvarSlet
  12. Hi Mette,

    your blog is wonderful. So much beautiful things. I will follow your blog and come back any time.

    Lovely Greetings
    Dunja

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)