tirsdag den 6. juli 2010

Et album til min skønne niece Cecilie

Dette album lavede jeg til min niece Cecilies (Helle's datter) der blev konfirmeret i maj. Det følger hende fra da hun blev født og næsten til hende konfirmation. Sjovt at se så meget hun har forandret sig, men skøn har hun altid været og er nu blevet til en smuk ung pige.

Papiret jeg har brugt kan jeg simpelthen ikke huske hvad hedder, både bogstaver og detajler er ting som jeg havde til at ligge, og har fået det til at passe ind.:-)

Torsdag aften skal mig og min søs have scrappe aften, nøj hvor jeg glæder mig til en hyggeaften!!!

Kan i have en rigtig god uge

 










10 kommentarer:

  1. Denne albumen var bare super flott!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlet
  2. Hvor ER det et FLOT album... hold da op... en lækker gave (tror det har trukket en lille tåre??).
    Vildt lækker opsætning og farvevalg... det ser bare * godt ud...
    Kan godt lide dine manilla-mærker med personlige kommentarer ;o)

    SvarSlet
  3. Lækkert personligt album. Rigtig flot sat sammen.

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare et lækkert album, det kan hun da kun være blevet glad for.
    Vildt flot.

    SvarSlet
  5. wow super rålækkert album med såååå mange flotte detaljer

    SvarSlet
  6. WAAAUU, Mette. Hold da op hvor er det en smuk gave. Det er ikke et øje tørt.Der dukker den ene flotte side op efter den anden. Det album er lavet med sikker hånd. Jeg ved godt at jeg har sagt det før, men hvor er din håndskrift flot.

    SvarSlet
  7. SMUKT og endnu mere live som jeg jo har været så heldig at se ;o)
    Ja jeg kommer jo og blander mig i Jeres scrap aften torsdag - men jeg har hummer med og skal prøve at tie stille håber så det ok ;o)

    SvarSlet
  8. Det er bare så smukt albummet. Jeg tror næsten også jeg er lige så glad for det som Cecilie. Hun sætte jo også pris på det store arbejde du har lagt deri. Elsker at bladre og opdage de skønne detaljer. Farver er endnu mere klare i virkeligheden og lige til at blive glad af.

    Jeg glæder mig også helt vildt til på torsdag. Det bliver SÅ hyggeligt. Jeg er sikker på at blive inspireret af din udfordring. Jeg har kigget lidt på mine billeder og må nok dem igennem en gang mere, for de skriger ikke ligefrem på at blive scrappet.

    SvarSlet
  9. Hold da op hvor er det flot, det har da vist taget mere end en aften at lave :)
    Flotte farvesammensætninger, og hvem der bare havde sådan en skøn håndskrift..

    SvarSlet
  10. WOW.................. det album er SÅ flot - og sikken en gave at få. Fantastisk....

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)