søndag den 27. juni 2010

Så kom der gang i LO's

Så fik jeg lavet 3 LO's og sikke skønt det har været at sidde og nusse med dem :-)
Efter en veloverstået eksamen, hvor jeg godt vil prale med mit 12 tal, så er energien ved at vende tilbage. Nyder at kan sætte mig og scrappe uden at tænke på en opgave der skal laves.

Et LO af william, hvor jeg har brugt kork, tekst stemplet er old letter writing fra Hero arts og bogstaver er Thickers.


Astrid 3 år. Bazzill og Basic dream karton, bling og Thickers bogstaver.

 


Igen Thickers bogstaver, de 2 af blomsterne har jeg selv lavet, papirerne kan jeg desværre ikke lige huske, det var rester. Sommerfuglene er af træ og købt i Kontor & papir.


Posted by Picasa

13 kommentarer:

  1. Allerførst - 12!! WOW tillykke! Det er kanonflot gået!
    Dernæst - du har da slet ikke mistet taget efter din pause - det ene lækre LO efter det andet. Lækre detajler med tyl og de søde træsommerfugle.

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med dit 12 tal.!
    Det er nogle rigtig lækre layouts med mange flotte detaljer, bl. kork og blomsterne.
    God søndag aften.

    SvarSlet
  3. Ja, tillykke igen. Seje dig!!!

    Sikke nogle dejlig layout og skønne skønne detaljer.

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med dit 12 tal :0)

    Super skønne Lo fyldt med lækre detaljer, er specielt vild med det øverste :0)

    SvarSlet
  5. Hej Mette
    STORT TILLYKKE med dit 12 tal. Hvor er det flot. Godt gået.
    Sikke Loér du har lavet. De er så IMPONERENDE flotte og lækre i designet. Farverne for det første er bare dejlige og der er kræset for detaljen. De runde blomster der da lige i øjet med både kork, tyld og karton.

    SvarSlet
  6. 3 super skønne LO du har fået lavet. Alle i nogle rigtig lækre sommerfarver.

    SvarSlet
  7. hvor er det bare fedt at du har fået 12 ! Tillykke ! Super flotte LOs du har lavet, dem kan jeg rigtig godt lide, der er nogle flotte detaljer på. Jeg kom lige forbi din blog og jeg kigger lige lidt videre og kommer nok tilbage ;)
    kram Maria

    SvarSlet
  8. Hej Mette
    Først et STORT tillykke med dit 12 tal - flot klaret!
    3 dejlige LO´er og godt at have dig tilbage på bloggen igen ;0)
    Knus Sanne

    SvarSlet
  9. Tillykke med din flotte karakter :o) Og wow for nogle skønne LOs... De er SÅ flotte alle 3 - og spækket med små detaljer, så man slet ikke er i tvivl om, at der er virkelig er blevet nusset med dem :o)

    SvarSlet
  10. super super flotte loér du har lavet - og dejlig der er tid til det igen ;o)
    FLOT med 12 - wawww stort tillykke

    Rigtig god sommerdag til dig

    SvarSlet
  11. Hold da op, hvor super flot!!! 12!!!
    STORT til lykke...

    Og sikke flotte LO's. Lækre farver og fedt match af materialer... og SÅ mange fine detaljer.
    Dejligt du er tilbage igen...

    SvarSlet
  12. Tillykke med 12 - Super godt gået Mette.
    Hvor er det nogle skønne loér du har lavet med så mange lækre detaljer FLOT FLOT.
    Dejligt at du er tlibage for fuld skrue ;)

    SvarSlet
  13. oi - så kreativ og produktiv du har vært i det siste ! Disse LO'ene var virkelig lekre!!

    Ha en flott dag!

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)