søndag den 13. juni 2010

I'm back


Endelig er eksamensopgaven færdig, sikke en lettelse og sikke en masse energi og tid vi har lagt i den. Den skal afleveres på onsdag og først fredag i uge 25 skal jeg op og forsvare den. Og nu er der en masse der skal læses, så scrappen må ligge lidt endnu.

I alle disse uger har jeg selvfølgelig også fået scrappet lidt, men kun hvis det har været i anledningen af noget. Selvom det er et stykke tid siden der var konfirmation, lavede jeg også kort i den tid, jeg har kun fået taget billede af de 2 af dem. Det nederste er til min niece-
Og så er der taskekortet, det er også et til min niece Frida, der fyldte 5 år d. 5 maj. Tasken er lavet ud fra en skabelon af Donna




Tak fordi du kiggede forbi, jeg har endnu ikke nået at kigge forbi de andre blogge, men gør det snart!!!!

Ha det rigtig godt:-)

Posted by Picasa

25 kommentarer:

  1. Så nydelig en veske du har laget!! Flott å ha deg tilbake i blog verden!!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlet
  2. Det er sørme nogle super flotte kort, rigtig fedt drenge-konfirmationskort!!
    Taskekortet er så sødt, har også lige forsøgt mig med Donnas studenterhue-kort, "magter" dog ikke håndsyningerne hehe.... Taskekortet har da helt sikkert vakt glæde :))

    SvarSlet
  3. Så hyggelig at du er tilbake i bloggverden:-)
    Nydelige kort du har laget, falt veldig for veskekortet ditt, det var knallstilig!
    Klem Mette

    SvarSlet
  4. Velkommen tilbage. Dejligt at se dine flotte kreationer igen. Held og lykke med eksamen.

    SvarSlet
  5. dejligt at se dig tilbage :o) Lækker lækker kort du har lavet - der kommer vel også billede af det KANONT flotte mini album ;o)

    Pøj pøj med eksamen

    SvarSlet
  6. For et utrolig herlig jentekort du har laget her!!! Nydelig veskekort!! Mye fint her i bloggen din;) Hit stikker jeg nok innom flere ganger;) Ha en fin uke!!

    SvarSlet
  7. Rigtig flotte kort og taske du har lavet Mette - Held og lykke med eksamen .

    SvarSlet
  8. Velkommen tilbage :)
    Skønne kort du har lavet.
    Held og lykke med eksamen.

    SvarSlet
  9. Velkommen tilbage Mette! Dejligt at høre nyt fra dig igen. Håber at det kommer til at gå dig godt med eksamen! Pøj Pøj. Super flotte kort som altid - sikke en super taske!! Den blev din niece sikkert glad for!

    SvarSlet
  10. Velkommen tilbage. Mon jeg også skal have taget mig sammen snart :o/ Så flotte kort og jeg er jo så heldig at have pigernes herhjemme. De sætte STOR pris på de smukke ting du laver.

    Krydser for dig i uge 25, men det ved du. Knus

    SvarSlet
  11. Hyggeligt du er tilbage. Håber snart at se dig i levende live, og så spark lige rø. med den eksamen, forstået?
    Knus!

    SvarSlet
  12. Hej Mette. Hvor er det dejligt at have dig tilbage igen. Jeg kiggede også efter dig til Skaga scrap, men du må med til efteråret.

    Det er nogle vilde flotte kort du har lavet. Taskekortet er da et rigtig tøsekort og så flot det er lavet/pyntet. Drengekonfirmationskortet er da for cool. Jeg er vild med det rå udseende du har givet det. Pigekortet er også flot. kan godt li´ designet og opsætningen.

    Pøj, pøj med eksamen. Krydser finge for dig.

    SvarSlet
  13. Hvor er det dejligt at høre fra dig igen... :o)
    Ja, det må være kanon skønt at have fået lavet eksamensopgaven færdig...
    Hold da op nogle rigtig flotte ting du har lavet - jeg er vild med dit taskekort og sejt drengekort... :o)
    PØJ PØJ med eksamen i næste uge..
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  14. Velkommen tilbage...

    Super søde kort, især tasken er da for lækker ;-)

    Held og lykke med eksamen...

    SvarSlet
  15. Hei, hei Mette! Så hyggelig at du er tilbake i bloggverden! Takk for koselig besøk hos meg.
    Så deilig med ferdig eksamensoppgave, og masse lykke til med forsvaring av oppgaven!
    Så mye fint du har laget. Veskekortet var jo bare så flott! Så glade og herlige farger og lekre detaljer! Tenker din niese på 5 blir glad for den.
    Klem fra
    Mette

    SvarSlet
  16. Så flotte kort du har laget!Det veskekortet er da helt genialt!!!
    Flott blog dette her,jeg er glad jeg kom innom!
    Klem,Janne

    SvarSlet
  17. Velkommen tilbage og held og lykke med eksamen.
    Flotte kort du har lavet, især taskekortet :o)

    SvarSlet
  18. Velkommen tilbage - og held og lykke med eksamen :o) Super flotte kort - især det første tøsede taskekort. Det er SÅ flot!!

    SvarSlet
  19. Velkommen tilbage.:)
    Sikke nogle skønne kort du har lavet. Vild med det taskekort.:)
    Held og lykke med eksamen.:)
    Du må ha' en rigtig god weekend.

    SvarSlet
  20. Held og lykke med eksamen. Dejlige kort du har lavet.

    SvarSlet
  21. Velkommen tilbage Mette - har savnet dine kreative input og dine søde kommentarer :0)

    Flotte kort og en meget elegant taske.

    Held og lykke med eksamen..........

    SvarSlet
  22. wow nogle super flotte kort du har lavet....den er bare rigtig fin den taske. Vild med det sidste kort, bare super lækkert. Go søndag til dig og dine....

    SvarSlet
  23. Kjempeflotte kort du har laget.
    Lykke til med eksamen:)

    SvarSlet
  24. Super flotte kort! Held og lykke med eksamen!

    SvarSlet
  25. Rigtig flotte kort. Det taskekort er bare SÅ sødt og tøset.
    Og så godt gået du fik opgaven overstået... held og lykke med eksamen i den kommende uge.

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)