tirsdag den 27. april 2010

HOLDER EN LILLE PAUSE!!

Ja.... Jeg bliver desværre nødt til at holde en lille pause her fra bloggen.
Fra på mandag og 8 uger frem, er jeg i gang med en eksamens opgave og den vil jeg koncentrere mig 100% om.

Og da der er noget galt med min blog for tiden, hvor jeg ikke kan få lagt indlæg ind med billeder og kun kan ligge kommentarer hver anden gang, vil jeg ikke bruge mere tid på at "fikse" det nu.
Dette er også en af grundene til jeg ikke har fået lagt kommentarer den seneste tid. Og det har været rigtig trælst, skal det lige siges :-)

Men når de 8 uger er gået, skal det lige nævnes, at jeg så har 10 ugers sommerferie og der skal der helt sikkert scrappes.... :-)
Indimellem vil jeg se om jeg kan komme ind og ligge kommentarer, helt slippe det kan jeg jo ikke :-)

Men lige nu bliver det eksamen der kommer først.

Kan i alle have det rigtig godt og så ses vi om 8 uger :-)

17 kommentarer:

  1. Jeg tror, at der har været meget store problemer generelt i blogland. Jeg er i hvert tilfælde stødt på flere.
    Men held og lykke med eksamensopgaven. Jeg vil glæde mig til, at du vender tilbage ; )

    SvarSlet
  2. Held og lykke med eksamensopgaven - måske ses vi til Skaga Scrap?
    Knus Sanne

    SvarSlet
  3. Held og lykke med eksamensopgaven.:) Jeg glæder mig til at du kommer tilbage til blogland.:)
    Knus

    SvarSlet
  4. Hej Mette.

    Puh ha nogle hårde uger du skal igennem og kan godt forstå at du har fokus rettet på din eksamen. Pøj, pøj med eksamen og vil sende dig mange venlige tanker.

    Knus
    Helle

    SvarSlet
  5. Ønsker deg lykke til med eksamen Mette!
    Håper blogproblemene løser seg for deg etterhvert!
    klem fra
    Mette

    SvarSlet
  6. Jeg vil da ønske dig alt held med din eksamensopgave... :o)
    Jeg har også på et tidspunkt døjet med min blog, samt lægge kommentarer... Det er bare rigtig træls når tingene ikke fungerer...
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  7. Held og lykke med opgaveskrivningen og jeg ser dig jo heldigvis ind i mellem ;o)

    SvarSlet
  8. Held og lykke med eksamen. 10 ugers ferie bagefter - not bad at all! Jeg glæder mig til igen at se dine flotte kreationer her på siden.

    SvarSlet
  9. Hels og lykke med eksamen - glæder mig til du vender tilbage igen :o)

    SvarSlet
  10. Stort held og lykke med projektet og eksamen. Jeg bliver så glad, når du kommenterer hos mig, så jeg prøver at lægge lidt hos dig også. Men jeg kan godt forstå det andet kommer i første række.
    God vind fra mig.

    SvarSlet
  11. Pøj-pøj med eksamen, hvad skal du op i?

    SvarSlet
  12. God vind med eksamen - regner med at du lægger et ordenligt trut ud når det er ovrestået!

    Vi glæder os til du vender tilbage med dine flotte lo, kort og dejlige kommentare!

    KNUS knus

    SvarSlet
  13. Lykke til med din eksamen:-)
    Håber du finder ud af dit problem vedr. bloggen.
    Glæder mig til at se mere fra dig.
    God sommer.
    Scrappeknuzz

    SvarSlet
  14. Må du finde en skrivelyst til din opgave, så den bliver superb ;O) Nøøj som jeg husker eksamenstiden på seminariet, terpning næsten uden ende, og pludselig var jeg lærer. Ønsker dig selvfølgelig held og lykke. Vi ses!

    SvarSlet
  15. Pøj, pøj med din eksamen.
    De bedste ønsker herfra :o)

    SvarSlet
  16. Held og Lykke med eksamen Mette.
    Jeg vil glæde mig til du kommer tilbage, du laver nogle super flotte ting ;)

    SvarSlet
  17. Du må have en rigtig god eksamen, pøj pøj

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)