mandag den 12. april 2010

Mit scrappe sted!

Det er ikke meget jeg har fået scrappet de sidste uger, tror jeg har haft brug for en lille pause, men kan mærke at gejsten er ved at komme igen.
Jeg har dog fået lavet lidt og samtidig fået indrettet mit scrappested som jeg gerne vil have det, så det viser jeg jer gerne :-)
På førstesalen har vi repoen som vi bruger som et hygge sted og der har jeg indtil videre fået mit scrapsted, så kan jeg også være sammen med børnene da deres værelser også er på førstesalen.
Tjek lige en orden :-) Men sådan ser det nok kun ud denne ene gang!
Som i kan se holder jeg det hele i sort/hvid og der udover har vi turkis.
Skrivebordet og mine skuffedarius'er er købt i Ikea. De små sorte hylder er også fra Ikea og er god til de små ting. og så kommer de alligevel væk fra bordet. Da vi har skråvægge er det svært at få noget op på væggen der.
På min lampe har jeg denne lille krog hængende med alverdens stempler.
Her gemmer jeg alle mine papirer, dette er et lille arkiv skuffe og fungerer fantastisk til opdeling af papirerne.
Disse skuffer er fulde af alt muligt, det skønne ved dem er at man kan opdele alle de små ting i skufferne.

Og så har jeg fået sat kroge op til bogstaver, kan godt se jeg bliver nødt til at have en mere nedenunder, ellers bliver det vist for trængt.


Min reol, kasser også købt i Ikea og det fungerer også fint for mig.
Og til sidst et billede fra den anden side :-)
Håber dette kan give lidt inspiration:-)
HA EN RIGTIG GOD UGE ALLESAMMEN


Posted by Picasa

23 kommentarer:

  1. Altså hvor ser det bare godt ud, det er jo et super sted;-) Du har godt nok en rigtig fin orden:-)
    God aften

    SvarSlet
  2. Ih altså hvor er dit scrapværelse bare lækkert. Sikke en orden du har i tingene.:) Super gode opbevarings løsninger.
    Jeg må i IKEA og ha' sådan en arkivskab til papir, jeg ville ha' købt et men var i tvivl om papiret kunne være der, herligt. :)
    Tak for kigget.:)
    Du må ha' en rigtig dejlig uge.:)

    SvarSlet
  3. Suk, SUK - nej hvor er det et flot scrapsted og sikke orden. Kunne du ikke komme og hjælpe et rodehoved, med at få lidt orden ;0). Kan du godt nænne at bruge stedet, når det er så flot og nyt.

    Mange tak for kigget og en god uge til dig.

    SvarSlet
  4. Himmel så flott!!! Der klarer du vel å bli inspirert!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare flot. Dejligt at ha´ et sted hvor man kan fordybe sig. Rigtig flot og stilfuldt at farverne kun er sort og hvid.
    Glæder mig til at du får lavet nogle flotte ting, som vi andre skal se, i dit nye scrapværelse. Ha det godt.

    SvarSlet
  6. Hvor ser det dejligt ud. Mon jeg bliver inspireret til at rydde op. Hmm... Tak for en dejlig dag i går.

    SvarSlet
  7. Hvor ser det fedt ud ! tak fordi vi måtte kigge med :-)

    SvarSlet
  8. WOW hvor er det en rigtig lækker scrappeplads du har fået dig der... :o)
    Jeg er imponeret over den gennemført stil og orden du har - det er bare så lækkert...
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  9. Det er da et fantastisk, dejligt og hyggeligt sted du har og sidde og scrappe og hvor er det gode løsninger du har til alle sagerne;0) Jeg nyder det, når jeg engang imellem får ryddet op, sorteret og ordnet mit scrapperum. Det er som regel bare aldrig så længe det holder...
    Flot og tak for kigget.
    Knus

    SvarSlet
  10. Hvor ser det ud til at være et godt sted at være kreativ - og er du da så vild for en orden.

    SvarSlet
  11. Wawww Mette - du er da total ordens menneske ;o))) Ser skide godt ud - og hvor dejligt lysten er ved at vende retur - har hørt en fugl synge om et super flot lo du fik lavet i søndags !

    SvarSlet
  12. Hvor er det bare et lækkert Scraproom du har der og sikke en orden! Jeg skal snart selv igang med en overhaling af mit værelse og Ikea styrer for vildt når det gælder scrapmøbler! :)

    SvarSlet
  13. Dejlig scrappe plads du har fået lavet, og super opbevaring- og orden :)

    SvarSlet
  14. Tusinde tak for tippet, det skal jeg huske.:)
    Du må ha' en dejlig forårsaften.:)

    SvarSlet
  15. Dette var kjempelekkert!
    Her regner jeg med at du koser deg:)

    SvarSlet
  16. Hold da op et lækkert scraprum. Jeg kan ligeså godt indrømme det.. hvor er jeg misundelig.

    SvarSlet
  17. Kjempelekkert scrapperom du har!!
    klem

    SvarSlet
  18. For en flott scrappeplass du har Mette! Så ryddig og rent da! Har den samme skuffeseksjonen fra Ikea som deg, og er kjempefornøyd med den. Visste ikke at du kunne dele inn skuffene - takk for tipset!
    Ha en flott dag!
    klem fra
    Mette

    SvarSlet
  19. Hvor er det bare superlækkert!!!!!

    SvarSlet
  20. Hvor er det et LÆKKER scraprum du har fået, med så mange gode løsninger og sikke en orden.
    Jeg glæder mig til at se hvad du får lavet i dit nye scraprum ;)

    SvarSlet
  21. Hvor ser det tjekket ud Mette - håber snart du er oppe i "gear" igen - synes nok der har været lidt stille på din blog ;0)

    SvarSlet
  22. wow, for et flott scrapperom!! Et slik skulle jeg likt å ha!

    Ha en fin uke!

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)