søndag den 21. marts 2010

En buket

Igår da børnene og jeg kom hjem fra biblioteket stod der denne smukke buket på vores trappe, Astrid og jeg kunne næsten gætte hvem den var fra, vi synes begge den bare var så flot.
Og den var selvfølgelig fra min dejlige mand, der er på job i England.
Men Astrid kunne ikke helt forstå at far ikke var kommet hjem, når nu han var kommet med blomster.


Igår aftes fik jeg så lavet dette LO med det dejligste billede af Astrid og hendes skønne øjne og et kort til 60 års fødselsdag.
LO'et er meget anderledes end det jeg plejer og jeg er inspireret af VIBEKE, jeg synes hun laver de fedeste rustikke LO's, tag et kig forbi hendes blog hvis man kan lide den stil.
Hvis man så kigger tilbage på min blog og ser mine seneste LO's, ja så er der vist ikke noget tvivl om jeg er lidt "stilforvirret", synes ikke helt jeg har fundet MIN stil endnu.... er måske bare til lidt af det hele.











Posted by Picasa

22 kommentarer:

  1. Så nydelig en LO!!!Du pynter kjempe fint, kortet var også lekkert!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlet
  2. Hvor er du heldig med at få blomster, når han ikke er hjemme. Det er da sødt :o) Og super smukt LO med mange fede detaljer... Tror måske ikke man skal gå så meget op i "stilen" - jeg laver i hvert fald hele tiden min om - alt efter, hvad eller hvem jeg lader mig inspirere af :o) Og det er da med at prøve nogle forskellige ting frem for at låse sig fast på EN ting :o)

    SvarSlet
  3. Super flot LO. og sikke en lækker model...;o)
    Synes det er fedt du gør noget forskelligt. Jeg er også meget påvirket af hvilket tema jeg scrapper. Kan vist ikke blive én bestemt stil... så bliver det også lidt kedeligt, måske?!
    Smuk buket du har fået...

    SvarSlet
  4. Hei Mette!!:)

    For en helt utrolig nydelig Lo du har laget!! Flott pyntet - og for et fint bilde!!:)

    Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene du legger igjen i bloggen min, jeg setter så stor pris på dem alle:)
    Så moro at jeg inspirerer deg:)

    Ønsker deg en flott søndag videre:)

    SvarSlet
  5. Skøøøønt LO !!! Jeg synes det er fedt med masser af stil ;O) Og sikken en skøn buket din mand har sendt...nice guy!

    SvarSlet
  6. Dejligt kort og smukt layout. Jeg kan godt genkende noget af vibekes stil. Det er super flot. Behøver man at have én stil. Synes bare du skal lege videre rundt, for det ser knald godt ud.

    SvarSlet
  7. SUPER Flot layout - jeg kan godt lide alle dine layouts og det er da fedt at blive inspireret til at prøve nyt og lave lidt forskelligt.
    Ih, sikke en skøn buket at komme hjem til! Sød mand!

    SvarSlet
  8. Sikke en sød og betænksom mand du har :-) også vil jeg lige sige at jeg faktisk syntes at alt hvad du laver er rigtig fedt. så uanset hvilken stil du har, så er du dygtig til det alt sammen... Men kender godt fornemmelsen. Man finder en scrapper som er lidt anderledes også lifter man lidt her og der.. Men kan godt forstå at du godt kan lide vibekes stil.. for hvis hun laver det som du har liftet . så den lækker.. super Layout. rigtig mange lækkere detaljer..

    SvarSlet
  9. Hold da op Mette et fantastisk layout! Og ikke mindst et SUPER godt billed... Jeg syntes også kun det er skønt og kan lave noget lidt forskelliget, det behøver ikke og være samme stil det hele.
    Så sød og betænksom en mand du har;0) Flot buket.
    Knus

    SvarSlet
  10. WAUH, sikke en skøn buket blomster og farverne det er jo rent forår:-) Et rigtig flot LO du har lavet. God aften

    SvarSlet
  11. For en snill og omtenksom mann du har som gir deg en slik nydelig og vårlig bukett!
    Lekker LO da har laget. Likte veldig godt pynten din og oppsettet!
    Kortet var også kjempeflott.
    klem fra
    Mette

    SvarSlet
  12. Nej en dejlig betænksom mand du har. Hvor er buketten smuk og med så mange forskellige gule blomster.

    Altså Mette, jeg er målløs over dit LO. Hvor er det SMUKT og med de skønneste detaljer. Flot med lidt hæklet derpå også. Det må tá dig lang tid at lave.

    Det er også et dejligt kort. Flot og elegant sammensat.

    SvarSlet
  13. Sikke en flot buket du fik..man bliver helt i forårshumør af at kigge på den. Så jeg kan levende forstille mig hvad den har udstrålet i en stue :) Supersød mand du har.
    Det er et rigtig flot layout du har lavet og kort. Det er nogle dejligt farver du har brugt og sikke et skønt billede af din datter.

    SvarSlet
  14. Hvor er det en flot buket du har fået af din betænksome mand.
    NØØØJ hvor er det et FLOT layout du har lavet, skønne detaljer.
    Jeg synes du har en fed stil - Godt gået Mette.

    SvarSlet
  15. Sååå koselig med blomster, denne var jo bare helt skjønn!!
    Nyyyydelig LO, fargene og blomstene var så flott til bilde!
    Klem Mette

    SvarSlet
  16. LO'et er virkelig flot. Sikke en skøn lille pige.
    Lækkert med blomster, de ser dejlig forårsagtige ud.

    SvarSlet
  17. Sødt at sende blomster hjem til dig - smuk smuk buket!
    Jeg er vild med dit LO - meget smukt dekoreret! også sødt kort.

    SvarSlet
  18. Sikke en sød mand du har, flot buket:) Super fint LO du har lavet, dejligt at blive inspireret til at prøve noget nyt.

    SvarSlet
  19. Nydelige blomster og nydelig lo!
    Kjempeflotte farger og fin sammensetning.
    Klem

    SvarSlet
  20. wow Mette så flot layout med fede lækre detaljer, supert

    SvarSlet
  21. Nydelig LO og et flott bilde!
    God påske!

    SvarSlet
  22. Det er jo altid dejligt at få blomster ;o) men jeg kan godt forstå at hun manglede den glade giver ;o))))

    Skønt lo og kort du har lavet, lækre detaljer du har lavet og et dejligt billede.

    Fortsat god påske.

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)