onsdag den 17. marts 2010

Nye LO's


Jeg har været igang med at lave disse LO's, det første er fra 1 juledag 08 hvor Astrid og hendes far var blevet lidt træt ovenpå al den julehalløj.
Papiret er fra de nyindkøbte sager... Fra Cosmo Cricket- girl friday, lækker lækker serie.




På Astrids jule LO har jeg brugt julepapiret October Afternoon- very merry, primablomster, thickers og brads med stof er fra Panduro.
Se lige som hun stråler, hun har lige afleveret sutterne til julemanden og fik sin længe ønsket trompet.




Tak fordi i kiggede forbi - Kan i have en super skøn dag:-)
Posted by Picasa

17 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte dine LO's. Jeg kan rigtig godt lide cirklerne og teksten på det første.
    Hav en god dag.

    SvarSlet
  2. Neeej Mette hvor er de bare helt fantastiske og jule layout lige efter min smag!
    Du er super god til at lave det enkelt og alligevel skabe flotte detaljer;0)
    Knuser

    SvarSlet
  3. Ej hvor er de LO's bare flotte. :) Jeg kan rigtig godt lide farverne på dit JuleLO. Opsætningerne i begge. :)
    Du må ha' en rigtig dejlig uge.
    Knus

    SvarSlet
  4. hvor er de begge super flotte - tror bestemt jeg skal ha liftet det første - hvis lige et jeg kan være med på ;o)

    SvarSlet
  5. Hvor er de smukke - jeg er også meget vild med Girl Friday serien!

    SvarSlet
  6. Nej, så flittig du har været. Hvor er begge LOér skønne på hver sin måde. Det første er især lige i min smag. Det er dejligt enkelt og alligevel med flotte detaljer, som cirklerne med den lille tag med en lille blomst som så macher den store blomst. Flottere kan det ikke gøres.

    SvarSlet
  7. Super flotte lo's. Er helt vild med farverne!

    SvarSlet
  8. WOW Hvor er de flotte begge to lækre farver og super opsætning - det julelayout skal jeg da vist lifte - Smukt Mette.

    SvarSlet
  9. WAUW hvor er det bare nogle rigtig flotte layout´s... :o)
    Lavet i nogle total lækre tøsefarver og med en masse skønne detaljer - især er jeg vild med de cirkler du har lavet... FLOT!!!
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  10. Hvor er de bare flotte - og helt forskellige. Jeg er simpelthen helt vild med blomsterne og juletræerne på det nederste LO. Måske jeg skulle se, om jeg ikke havde bare et enkelt julebillede - og så lifte din opsætning??

    SvarSlet
  11. For noen flotte LO er du har laget!! Det var et kjempe flott papir, og nydelig pyntet!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlet
  12. Så flotte jule-LO'er! Likte den øverste utrolig godt. Herlig bilde og herlige farger. Kjempeflott den nederste også!
    klem fra
    Mette

    SvarSlet
  13. Skønne LO'er, der er bare super flotte, og sikke mange detaljer du har fået med.

    Hmm... sutter el. trompet.... bob bob... bare i ikke fortryder ;-) LOL

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  14. Skønne layouts du har lavet. jeg er vild med de farver du har valgt :)

    SvarSlet
  15. Hvor er de flotte med skønne detaljer som altis og lææækre materialer.

    SvarSlet
  16. Super flotte LO'er... er vild med din opsætning og dine farver. Det gør juleLO'er rigtig lækre, at det er blevet in at bruge lyserød... (bare svært når der er drenge på =0))
    Vild med alle dine søde detaljer...

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)