fredag den 12. marts 2010

knus

Jeg har fået brugt mit længe ventede stempel fra Hero arts, old letter writing.
Bare så fantastisk et stempel som kan bruges til mange ting.
Jeg har valgt at embosse det lyserødt, man kan desværre ikke helt se på billedet at det har den farve.


Det næste siger jo sig selv, hvis man læser teksten... William 1 år.
Synes jeg har fået godt gang i LO'ene, næsten så jeg er helt med med billeder, tror aldrig dette er sket før.
Men man finder vel altid nogle billeder der kan scrappes.




Mange gange tak fordi i kiggede forbi!!!

Kan i have en rigtig dejlig weekend.

Posted by Picasa

16 kommentarer:

  1. God weekend, Mette! Sikke flotte detaljer på det layout! Skøn mix af farver! Han er da for sød ham William! Jeg er også helt vild dit grønne layout fra foregående post!!!

    SvarSlet
  2. Det er et rigtig smukt kort - og sikke et fantastisk sødt LO :o) Farverne og opsætningen er bare super til det billede..... Han er virkelig nuser :o)

    SvarSlet
  3. Så nydelig et kort, og Lo du har laget!!! Kjempe flott pyntet!!

    Ha en fin helg.

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlet
  4. Wauw et smukt kort. Og et superlækkert layout også.

    SvarSlet
  5. Fantastisk flot kort og sødt Lo :)
    God weekend.

    SvarSlet
  6. åh,,,, for et smukt kort, og herligt lo.

    SvarSlet
  7. wow Mette så flot layout , flot design og også et nydeligt kort.
    knus Pia

    SvarSlet
  8. Nydelig og stilig kort!! Lo var kreativ og morsom!
    God helg!
    Klem Mette

    SvarSlet
  9. Hvor er det et smukt kort Mette. Det layout er hammer flot , lækre pangfarver du har brugt opsætningen er super. :)

    SvarSlet
  10. WAAAUU, et dejligt feminint kort. Hvor det smukt. Jeg kan bare lí alt ved det.

    Dit LO er så flot. Flotte farver. Jeg er vild med din række med knapper. Muffins passer perfekt til anledningen.

    Også en god weekend herfra.

    SvarSlet
  11. Super flot kort og LO.
    Jeg købte mit første rigtige Hero Arts stempel i går - tror det kan udvikle sig til et dyrt bekendtskab.

    SvarSlet
  12. Hej!
    Super flot kort, er helt vild med de rosa og brunlige nuancer!
    Også et lækkert fødselsdags-LO, masser af spræl og farver :D.
    (Tak for din søde kommentar på min blog)
    Ha´ en rigtig dejlig søndag ;)

    SvarSlet
  13. Så herlig kort du har laget - liker virkelig fargene du har satt sammen!
    LO'en din var også knallstilig - elsker bruken av knapper!

    Ha en fin søndag!

    SvarSlet
  14. Hvor er det bare nogle rigtig FLOTTE ting du har lavet - jeg er vild med det LO... :o)
    Lækre farver og kanon detaljer med de knapper...
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  15. For et utrolig lekkert kort du har laget! Fantastisk flott layout på kortet, det tror jeg at jeg må stjele hvis jeg får lov. Lo'en din var gøyal og fargerik og veldig flott!

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)