tirsdag den 9. marts 2010

Et LO og udfordringer.

Dette LO var et jeg startede på i Ejsing, Det blev jeg færdig med i går til mandagsklub. Papiret har jeg købt for længe siden og jeg VILLE bruge det til dette billede. Synes den grønne farve var så god til billedet og så er det med prikker, elsker prikker:-)
Og så har jeg fået brugt min nye sommerfugle punch fra Martha Stewart...



KORT OG LO UDFORDRINGERNE TIL EJSING
Dette kort og LO'et nedenunder lavede jeg allerede i sidste uge, begge lavet ud fra skitser.
Så her var mine bidrag

LO udfordringen




Posted by Picasa

14 kommentarer:

  1. Så mye flott du har laget!! Den sommerfugel punchen var helt skjønn!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare flot det med prikkerne - enkelt og lige i øjet ;O)
    Så slet ikke det lo du havde med til Ejsing - super flot og ikke mindst dit kort, og meget flotter "live" for så ser man alle de skønne detaljer meget mere ;o)

    SvarSlet
  3. SÅDAN METTE! Det er da kanont det du startede i Ejsing;0) Så flot og fine sommerfugle.
    Kortet, det er jeg jo vild med ved du og layoutet så jeg slet ikke i Ejsing.

    Knuuus;0)

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor er de LO's og kort bare flotte. Den sommerfugl er da for lækker.
    Du må ha' en skøn uge.:)

    SvarSlet
  5. Eiii.... hvor er de bare lækre... Og med SÅ mange skønne skønne detaljer. Suk.... Hav en dejlig aften :o)

    SvarSlet
  6. Så mye flott du har laget! Likte veldig godt de øverste med det grønne prikkede arket. Er enig med deg i at prikker er fint;)
    Lekkert det andre også!
    klem fra
    din norske navnesøster

    SvarSlet
  7. Waaau Siger jeg lige igen så jo det hele i mandagsklubben det er super flot.
    Der er så mange flotte detaljer på det hele. :)

    SvarSlet
  8. Tusen takk for at du vil være med å feire, og hyggelig at du vil være følger! Da ligger loddene dine i potten!
    Kjempefine kort og LO du lager!! Legger meg som følger:-)
    Klem Mette

    SvarSlet
  9. wow så flotte sager du har lavet, det første layout er kanon lækkert, flot pyntet så billedet stadig er i focus, supert

    SvarSlet
  10. Jeg er bare vild med dine layout og dit kort. Det prikkede lo er min favorit. Vild flot papir og flot og enkelt design (er også vild med prikker).

    Dit kort er lige i øjet. Wau nogle dejlige farver. nodepapiret, det lyserøde papirbånd og den sorte blomst er bare SÅ flot. Du får er stort 5 tal af mig.

    SvarSlet
  11. Super skønt LO...dejlige prikker!!! Og kortet med hunden er bare SÅ sødt :O) Åhhh, jeg ville godt ha været med i Ejsing...en anden gang, håber jeg.

    SvarSlet
  12. skønne ting du har lavet Mette - det ser hammer godt ud!

    SvarSlet
  13. Smukke LO'er og kort... Det med sommerfuglene er da helt i top... lækkkert - lækkert.
    Og billedet får lov at "træde frem"... det kan jeg godt lide ;o)

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)