søndag den 7. marts 2010

Hjemme igen fra Ejsing


Godt nok plejer crop dage at gå hurtigt, men aldrig har en dag fløjet SÅ hurtigt afsted som den gjorde igår.
Men mon ikke grunden til det,har været det gode selskab med det skønne tøser og ja, så alt det jeg fik shoppet.
Nåede ikke at lave så meget, 1 LO og så 2 halvfærdige, men pyt, det var jo absolut ikke en mindre skøn dag af den grund.
Og så fik jeg hilst på nogle af scrapperne her fra blogverden, sjovt at mødes IRL.

Her er det LO jeg fik lavet og det er lavet af ene af nye ting jeg fik købt igår.





HER ER MIN FØDSELSDAGSGAVE FRA MINE SKØNNE BØRN.
( som jeg jo egentlig ikke må åbne endnu, da det først er om 1 md. jeg fylder år)
Jeg var vist heller ikke til at styre, sad ihvertfald ikke meget på min plads, kan slet ikke vente med at komme igang.



Kan i alle have en rigtig god uge og tak fordi i kiggede forbi!!

Posted by Picasa

20 kommentarer:

  1. Nydelig LO, skal si du har kjøpt deg mye fint!!
    Ha en kreativ uke.

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlet
  2. åh.... denne var bare utrolig flot, lækre ting også.

    SvarSlet
  3. Vildt lækkert layout du fik lavet. Alt passer bare så godt sammen.
    Og flot gave fra dine børn. God smag de har ; ) : )

    SvarSlet
  4. Dejlig fødselsdagsgave :) Jeg fik ikke lavet noget, men jeg sad nu næsten heller ikke ned. Fik dog shoppet en del og deltog i en af Pias workshops.

    SvarSlet
  5. Så flott LO! Morsomt med arket med paraplyer på. Masse flott du har fått deg også!
    klem fra
    navnesøster i Norge

    SvarSlet
  6. Ja den dag fløj da bare afsted og hold da op, det var hyggeligt! Jeg er så vild med det layout, men det fik jeg vist sagt et par gange igår;0)
    Griner... Ja det var sjovt, hver gang jeg vendte tilbage til vores bord var det næsten altid tomt *lol* (mon i var ude og shoppe?)Knus

    SvarSlet
  7. Kjempeflott lo!
    Den presangen din var bare helt....knallbra!
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlet
  8. Waaau et flot layout du har lavet flotte farver og rigtig god opsætning. Sikke lækre ting du har fået købt dig...

    SvarSlet
  9. super flot layout i skønne farver og flot med mange billeder, søde blomster

    SvarSlet
  10. WAUW hvor er det et rigtig flot layout - jeg har også købt noget af det papir... :o)
    Det var rigtig dejligt at hilse på dig IRL - giver lidt mere at have set personen i virkeligheden... :o)
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  11. Hej Mette! Tak for sidst. Flot LO - nåede overhovedet ikke at komme rundt og se hvad I havde fået lavet - der var SÅ travlt! Dejligt at du også havde en dejlig dag!

    SvarSlet
  12. Hej igen Mette.

    Hold da op et super flot LO. Det papir passer SÅ perfekt til billederne. Jeg er altså SÅ imponeret over den fantasi du har til at lave dine Loér.

    Det er godt nok nogle dejlige gaver du har fået(jeg havde ikke set billedet med dine indkøb i første omgang - da vi snakkede i formiddags!!!)

    SvarSlet
  13. Jeg nåede slet ikke at finde dig i Ejsing - kiggede ellers efter dig :o) Hvor er det et super flot Lo - skønt sat sammen... Og lækker, lækker gave fra ungerne :o)

    SvarSlet
  14. Sikke et dejligt lay out! Jeg købte det samme hos Linda.

    Og jeg er ligeglad med at mine swirl-illusion er bristede, da du fortalte de hang sammen - det ser rigtig fedt ud!! *S*

    SvarSlet
  15. Sikke en dejlig gave dine børn har givet dig hihi...Tror liiig jeg må vise min datter den ;)
    Dejligt at du havde en god dag her i Ejsing. Jeg glæder mig allerede til næste år.
    Superflot layout du har kreeret.

    SvarSlet
  16. Sikke et skønt LO, jeg er vild med de farver du har brugt, og så de skønne detaljer.
    Og dejlig gave at få, sikke nogle søde børn ;o)))

    SvarSlet
  17. Tusind tak for sidst Mette - kan slet ikke forstå hvordan du nåede at lave noget med alt det du skulle shoppe ha ha LÆKKER sager og dit LO - er helt vild med det, men fik hvis også sagt til dig der ;o)

    SvarSlet
  18. Waouw det LO er bare så lækkert. Helt vild med det. Super flotte farver.
    Øj sikke meget lækkert scrap du fik shoppet. Kan godt forstå at du har svært ved at lade det ligge i en hel mdr.;O)

    SvarSlet
  19. He-he... lækker gave... dygtige børn... he-he..
    Super flot LO og fint som papir-tema-regnjakkke passer sammen... ;o)
    Super flot LO.

    SvarSlet
  20. Hold nu op hvor er det flot og så alt det har fået lavet. Altså jeg har bare været væk fra pc´en et par dage. Det er bare så super flot alt sammen.

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)