torsdag den 23. december 2010

Lille juleaften



Så er det endelig lillejuleaften.
Her hos os betyder det risengrød til aftensmad og pyntning af juletræet. Vi har idag været ude at aflevere diverse julegaver og synes selv vi er parat til juleaften imorgen.
Vi holder den herhjemme i selskab med min mor, så vi bliver små 5 personer, men glæder os til det bliver stille og roligt= hygge:-)

Endnu engang rigtig god jul til jer alle og tak for alle de søde kommentarer i årets løb!
Kram fra Mig


Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. Her har den også stået på risengrød :) Også rigtig god jul til dig og familien knus

    SvarSlet
  2. Det lyder hyggeligt, dejligt du fik fat i rensdyrene;0)¨
    Rigtig glædelig og godt nytår til dig og hele familien.
    Knuser

    SvarSlet
  3. Kære Mette.
    Også rigtig glædelig jul til Jer.
    Juleknus fra Ditte

    SvarSlet
  4. Jeg vil ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul
    Knus

    SvarSlet
  5. Hej Mette.

    Jeg vil også gerne ønske dig og din familie en rigtig god jul og et godt nytår. Jeg nyder meget at følge alle dine flotte kreationer.

    Tak for din søde kommentarer op min blog.

    SvarSlet
  6. Rigtig glædelig jul til dig og din familie. Nyd dagene...

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)