onsdag den 1. december 2010

Et kort og en æske

Så blev det den 1. december, så nu er det ok at der er lidt sne:-)

Her et lige et bette julekort, papiret er fra sidste år, jeg har næsten kun brugt "gammelt" julepapir i år, og hvor er det rart at få alle de rester brugt.



Endnu en æske. Der er gået noget galt med låget, det buler lidt, tror måske jeg har brugt for meget lim, det skete først da det tørrede. Plejer ikke rigtig at bruge lim, har min tapegun, men det er svært, at lave noget om med den hvis noget sidder forkert, så jeg prøvede lim den her gang, det gør jeg nok ikke mere, ihvertfald ikke SÅ meget:-)



Kan i have en rigtig god 1. december.

Posted by Picasa

8 kommentarer:

  1. Hvor er det altsammen bare super lækkert - og det er ærgeligt at låget bukker og lidt svært at gøre som vi plejer at sige herovre når der er en fejl - SÆT EN BLOMST!

    Men lækkert er det hele - som altid - glædelig jul!
    knus

    SvarSlet
  2. Det er et flot kort og supersød æske. Surt at det buler.
    God 1. december til dig.

    SvarSlet
  3. Et meget flot julekort du har lavet. Den æske er altså meget smuk, også selv om den buler.:)
    Kigger lige videre på alt det skønne scrap du har lavet siden jeg sidst var forbi din blog. :)
    Du må ha' en rigtig dejlig 1.dec aften.

    SvarSlet
  4. Skøn julekort og en rigtig flot æske
    Ha en god dag

    SvarSlet
  5. Super flot kort og æske du har lavet. Ja man skal passe meget på, når man bruger flydende lim, eller buler papiret. Jeg har nogle meget tynde spidser, som er beregnet til vinduesmaling og hælder så mit lim i en flaske også til vinduesmaling. Så kommer der ikke for meget på. Den er nu fantastisk sød din æske, trods bulerne! :)

    SvarSlet
  6. Fint, fint kort og fantastisk æske...selvom den buler lidt...
    Ha' en god week-end.

    SvarSlet
  7. Helt vildt sødt kort Mette - dejlige farver sammen. Og den æske er da bare SÅ fin!

    SvarSlet
  8. Sikke en dejlig start på december, Mette. Kan se, at der er andre end mig, der er glade for sine spellbinders. Papiret fra kortet har jeg også. Det er bare så hyggeligt ...

    Jeg vil slutte mig til de andre kreative damer her og sige, at æsken er da yndig! Vi er vore egne værste kritikere, Mette, men du må altså høre når de andre kloge hoveder siger, at det er flot! ;-)

    Glædelig december

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)