mandag den 29. november 2010

2 LO's fra mig

Disse 2 LO's lavede jeg da vi var til julescrap i Frederikshavn.
Blomsten på det øverste er skåret på bigshot'en, lånt af Heidi, tak Heidi, den er fantastisk og har fundet ud af man jo ikke behøver skabelonen for at kunne lave den:-)
Begge LO's har jeg brugt Thickers bogstaver, papirene er rester...





Dette LO hedder en kold strandtur, for det var lige hvad det var, men det var vist kun moderen det generede:-)




Kan i have en rigtig god aften

Posted by Picasa

11 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige layouts i dejlige farver og en flot blomst.

    SvarSlet
  2. Wauu, de er flotte. Dejligt billede af far og unger. Håber ellers i kan komme frem for sne, derude på landet?
    Sneklem fra mig!

    SvarSlet
  3. Super dejlige LO's. Især det første kan da smelte ethvert hjerte...
    Lækker blomst...
    God ny uge...

    SvarSlet
  4. Skønne layouts ! Det er et super godt foto af mand og børn! Og så fik jeg også lige lidt inspiration til brug af mine datomærker...tak ;O)

    SvarSlet
  5. åh.... noget så skønne, med lækre detaljer

    SvarSlet
  6. Uh, to lækre LOér lige i mine farver. Det er godt nok en vild flot blomst/rosette på det 1 LO. Den passer perfekt til resten. Jeg er imponeret over hvor du får alle de ideer til Loér.

    Julemanden på mit tag er sat i en stjerneramme. Noget af stjernerammen er sat bag huen. Håber at du forstår hvad jeg mener.

    SvarSlet
  7. Wow så flotte begge to!
    Lekre detaljer. Nydelige:)
    Klem:)

    SvarSlet
  8. super flotte og kreative layouts, flot med blomster rosetten og det runde i det sidste layout, flot flot

    SvarSlet
  9. Wow, sikke dog et par super lækre LOs!! Skønne detaljer... Og hvor er her blevet fint og julet på din blog :) Skønt....

    SvarSlet
  10. Waouw nogle skønne LO's. Jeg er sikker på at jeg bare må lifte det nederste. Kanon opsæting af billede og papir.
    KNus

    SvarSlet
  11. NØJ, et par lækre LO's:) Elsker din simple stil med masser af skønne detaljer...MUMS:)

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)