mandag den 15. november 2010

JUL... kom glad:-)


Jeg har fået lavet noget..... ihh du milde!!! Jeg gik igang med at lave julekort i weekenden, nu har jeg fået lavet 20 stk. Det er nogle meget enkelte kort som i kan se.
Nogle med gammelt papir, andre med nyt. Glimmer hjerterne og englen er købt i Netto, snefnug er punchet ud og pålagt glossy accent, det ene stempel er fra Scrapper og det andet er fra Panduro.

Så nu kan julen bare komme:-)

Jeg har ikke været meget på bloggen den sidste tid, overskuddet har simpelthen ikke været til det, jeg har koncentreret mig mest om mine studier, job og selvfølgelig allermest min familie.
Og eftersom jeg selv VILLE lave de julekort, måtte jeg jo bare igang, og kan da mærke at gejsten er vendt tilbage, sidder nu og tænker... hvad skal jeg så begynde at lave:-)






Vender snart tilbage:-)

Posted by Picasa

13 kommentarer:

  1. Hej Mette - dejligt at se noget fra dig igen :) Søde julekort!

    SvarSlet
  2. Super dejligt at se - og høre fra dig igen... Håber du kan få lidt "luft" det næste stykke tid...
    Rigtig søde julekort og med fine små hjerter. Dejlige farver der minder os om at det er den kolde årstid vi går i møde.
    Tak for din hilsen på min blog. ;o)

    SvarSlet
  3. ejjjj hvor er de dog bare utrolig smukke.

    SvarSlet
  4. super søde kort, flot og enkelt dekoreret, woow

    SvarSlet
  5. Hej igen :)
    Kom lige til at grine lidt af din kommentar - he he he

    TFL = thanks for looking ;)

    SvarSlet
  6. Hej Mette

    Det er super søde kort du har fået lavet.. Og dejligt at sende nogen ud man selv har lavet.. Det gør det hele lidt mere specielt.
    Glæder mig til at se mere

    Jayne

    SvarSlet
  7. Hej, velkommen tilbage. Dejlige kort, du har lavet.

    SvarSlet
  8. super flotte og enkle kort :0)

    SvarSlet
  9. Så smukke dine kort er blevet... jeg har også lige købt det flotte glædelig jul stempel
    Ha en god aften

    SvarSlet
  10. Det er nogle rigtig søde julekort, jeg kan godt lide, at de er så enkelte.

    SvarSlet
  11. De er da simpelthen så lækre med de hjerter :) Dejligt at have dig tilbage i blogland - og jeg glæder mig til at se, hvad du så finder på af projekter :)

    SvarSlet
  12. Hej!
    Jag har aldrig varit hos dig förut, men nu har jag kikat runt en stund och hej och hå vilka fina alster! Jag är väldigt imponerad!

    Nu är det som så att jag är på jakt efter nya DT:s till Stämpelkällans inspirationsblog. Det skulle vara jättekul om du vill vara med. Gå in och kika och om du tycker det verkar intressant kan du maila mig så berättar jag mera om det.

    SvarSlet
  13. Dejligt at have dig tilbage:) Lækre julekort - de skal helt sikkert nok gøre stor lykke:)

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)