søndag den 28. november 2010

1. søndag i advent


Ja som alle nok ved, så blev det 1. søndag i advent. I år har jeg lavet denne meget enkelte adventskrans med lidt mos, husløg, kugler og bånd. Jeg har valgt at holde den i den røde farve, julen er ikke det samme uden rød:-)





Og sidste weekend var jeg jo til julescrap i Frederikshavn med både julemad og pakkespil. Jeg var den heldige vinder af disse to skønne rensdyr. Nåede selv at få fat i det sidste par i Rema 1000, så nu er jeg den glade ejer af to par:-) De er bare så nuser!!

Rigtig god søndag aften til alle..
Posted by Picasa

7 kommentarer:

  1. Meget smuk adventsdekoration :))! Rød ER bare julens farve! Sødt lille bær-hjerte du har sat omkring det ene lys. Åh ja, Hr. og Fru Rensdyr er godt nok nuttede :))
    God søndag aften til dig ;)

    SvarSlet
  2. såååå super smuk dekoration du der har lavet mette, og de rensdyr er da bare kære

    knussss

    SvarSlet
  3. Hvor er den flot den advents dekoration!
    Og de rensdyr er da for skønne ; )

    SvarSlet
  4. Nej, hvor sød en advendsdekoration. Mos er nu en god ting og så drysser det ikke så meget som gran. Jeg har vanen tro ikke fået lavet advendtskrans. ØV, men må vist igang her i ugen.

    Det image jeg har brugt på julekortet kan jeg ikke huske hvor stammer fra. Det er et gammelt et. Jeg er vild med mange af de image på http://artcreationsfriday.blogspot.com/ og http://vintagestampers-freebees.blogspot.com/.

    God søndag.

    SvarSlet
  5. Super flot adventsdekoration :) Og de små rensdyr er super nuser!!

    SvarSlet
  6. SMUK adventsdekoration... og SØDE rensdyr...

    SvarSlet
  7. Ih hvor er de små rensdyr bare cute...:)
    En smuk adventdekortation du har lavet.:)

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)