torsdag den 18. november 2010

En go melodi

For 2 mdr. siden var jeg til crop i Frederikshavn og dengang lovede jeg jer at lægge de 3 LO's ind jeg lavede, men kan kun finde det ene, mystisk som noget kan forsvinde engang imellem, jeg kan næsten ikke huske hvordan de ser ud, nok fordi jeg slet ikke har rørt mine scrapsager siden.
Men hvor er det skønt at komme igang igen:-)


Jeg har brug bølgepap, bånd, bling, prima blomster, glimmer mist, thickers og mylittleshoebox bogstaver



Mens vi var der, købte jeg et ny stempelsæt, men kun pga de 2 fuglebur der var med:-)
har længe gerne ville eje sådan et, og det ene har jeg brugt her.


Denne lille rose har jeg skam selv lavet:-) Donna havde en workshop om hvordan man kunne lave blomster.

Kan i have en rigtig god dag!

Og hvor er det altså skønt at være tilbage.

Posted by Picasa

14 kommentarer:

  1. Hvor er det et smikt LO. Du har et øje for detaljer, Mette. Jeg kan godt forstå at du måtte eje det stempelsæt med fugleburet og det bedste ved det er at der ikke er en fugl i det. Når jeg bruger mit fuglebur må jeg forsigtigt tage sværten af den medfølgende fugl.

    Det er dejligt at du er tilbage på bloggen igen med dine flotte kreationer.

    SvarSlet
  2. Wow, sikke et skønt LO!!! Og godt at have dig tilbage - håber de to andre LOs dukker op snart :)

    SvarSlet
  3. Kære Mette. Hvor er det en skøn side. og total gennemfør titel... Fin lille blomster du har lavet - som passer perfekt i farven til de øvrige detaljer..! Meget inspirerende!

    SvarSlet
  4. Jamen Mette altså - For pokker det er lækkert. Jeg kender alt til at man bliver #nødt# til at købe et sæt fordi der er andet i der må ejes. Super lækkert LO!
    KNUS Stinne

    SvarSlet
  5. Hvor er det SUPER... og sikke en TITEL... hvor er han bare CUTE... og så er det et totalt fedt LO... med flere fede detaljer... jeg kan godt lide dit miks af det rå og "romantiske"...
    Og JA!! - det er fedt at ha' dig tilbage ;o)

    SvarSlet
  6. Super lækkert LO.. Men mange super fine detaljer. Men det gør jo heller ikke noget at billedet ligner en reklame for en lækker dreng som man bare ikke kan stå for. :-) Glæder mig til at se de andre 2 LO..

    Dejlig aften til dig og familien

    Jayne

    SvarSlet
  7. Hei Mette!
    Koselig at du vil være med på min candy:) Lykke til!
    Så mye flott du lager, kommer gjerne tilbake hit.
    Heidi:)

    SvarSlet
  8. åh,,,, noget så utrolig lækkert

    knussss

    SvarSlet
  9. Så flot det er og fyldt med dejlige detaljer især fugleburet er jeg vild med, nåe ja og blomsten, teksten:0) Og ja, det hele sammen er super!

    Jo, det var i Rema jeg købte elgen;0)
    Knus

    SvarSlet
  10. Rigtig flot layout. Kan godt forstå, du er glad for det stempel med fugleburet.

    SvarSlet
  11. Så kjempe lekker en LO du har laget. Nydelig dekorert!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlet
  12. Hvor er det bare et flot LO. Det ser vildt godt ud med bølgepappet :)
    God weekend

    SvarSlet
  13. Nydelig Mette! Alt du lager er så rent og pent! En stil jeg liker godt men ikke selv mestrer!
    Ha en fin uke!

    SvarSlet
  14. Ej hvor er det et lækkert LO. Kanon fede detaljer og vild med opsætningen. Sikker på at det også bliver liftet en dag. ;O)
    Åh hvor er han bare kær med de ørebøffer på. :)

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)