tirsdag den 1. februar 2011

Sommer LO

Dette sommer LO lavede jeg også til scrap i Frederikshavn, blev ikke helt færdigt med det den dag, så har været lidt igang herhjemme også.
TA TA der er sørme også glimmermist på:)
Det blå er cernit jeg har stemplet med stemplet 100% charmerende, bagt i ovnen i 30 min og så har jeg brugt Liguid pearls på og malet med sort pen i for at det kom rigtig frem.






Har fået meldt mig til online kurset Modelling Paste hos Eva.Glæder mig så meget til at lære nye teknikker.
I kan stadig nå at melde jer til. Det første kursus er d. 15 feb.
Posted by Picasa

13 kommentarer:

  1. Super fedt LO, rigtig lækre farver.

    SvarSlet
  2. super flot lo, lækre detaljer.

    SvarSlet
  3. For en nydelig LO!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlet
  4. Hvor er det et lækkert LO. Rigtig flotte farver og jeg kan godt lide at du har fået så mange billeder med. Det er noget jeg synes er svært :) Lækker sort filtblonde

    SvarSlet
  5. Super lækkert LO - med nogle skønne detaljer.
    Rigtig flot :)

    SvarSlet
  6. Halløjsa et lækkert LO, det har bare det hele... fede farver, skønnnn opsætning og detaljer, lige til et lift... og sikke meget lækkert pynt der er på... flot flot flot...

    SvarSlet
  7. Wow - det er super lækkert!!! Og fede detaljer :)

    SvarSlet
  8. Sikke et smukt LO... flot opsætning, lækre farver og så nogle herlige billeder

    SvarSlet
  9. Der simpelhen fantastisk - farverne opsætningen og ja ikke mindst billederne :) lyder spændende med kursus

    SvarSlet
  10. Endnu et lækkert layout fra dig. Glæder mig til vi skal på kursus sammen.

    SvarSlet
  11. Det er et rigtig sødt LO, du har lavet.

    Scraphilsen
    Mette

    SvarSlet
  12. Hej Mette! Hvor har du været flittig mens jeg har været væk fra blogland!. Vi havde en fantastisk tur til LA og har en masse nye ideer med hjem, som jeg glæder mig til at prøve af ;)
    Ses vi i Middelfart?
    Knus Sanne

    SvarSlet
  13. Waouw hvor er det bare et smukt LO. Skønne farver og kanon opsætning af billeder og pynt.
    Du må ha' en rigtig dejlig uge
    Knus

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)