lørdag den 29. januar 2011

Dig og Mig

Dette LO lavede jeg til scrap i Frederikshavn for 14 dage siden... Og har et mere som jeg mangler at tage billeder af.
Jeg blev godt tilfreds med det og er blevet hel vild med glimmermist, var bange for at ødelægge papiret, men synes det blev godt :) Papiret er jo fedt i sig selv, kan desværre ikke huske hvor det kommer fra, kun at det er et af de nyeste.






Her står weekenden på fødselsdag, den sidste af 3 skal holdes imorgen formiddag.

Kan i alle have en rigtig god søndag:)
Posted by Picasa

7 kommentarer:

  1. wow Mette så flot layout, lækre detaljer og sødt med den gamle cykel

    SvarSlet
  2. Skikkelig flott LO:-) Søte bilder!!

    SvarSlet
  3. Nej, hvor er det godt, Mette. Jeg så slet ikke hvad du fik lavet til Scrapper dagen udover dit bidrag til lay out konkurrencen ... så er det heldigt du viser det her *S*

    SvarSlet
  4. Det er super flot og lige i øjet m misten. Har da også lige bestilt et par stykke mere ved Scrapfactory idag. Jeg kan godt lide detaljen med halvperle på knappen.

    SvarSlet
  5. nååå hvor er den dog bare herlig,flotte detaljer

    SvarSlet
  6. Hvor er det et dejligt stemningsfyldt layout! Og flot kreativt.

    SvarSlet
  7. Wpw, hvor er det blevet flot!! Super cute billeder, dejlige farver og nogle fine detaljer :)

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)