tirsdag den 18. januar 2011

Lørdagens scrap til scrappers fødselsdag.

Først vil jeg sige tak for en dejlig dag til alle de skønne tøser der var med til scrappers fødselsdag, og tak til Linda for gevinsten af LO konkurrencen.
 Jeg var nemlig en af de heldige vindere og det var med LO'et herunder jeg vandt, vi havde en skitse vi skulle gå udfra og dette blev mit bidrag.
Farverne er igen lilla og gul, passede så godt til billedet:)
Bogstaver er Bobunny chipboard, mini alphabet stickers fra Mylittleshoebox, primablomster, manillamærke, bling, hæklet blomst fra Netto, metal blomst fra Fakta og sommerfuglen er fra Martha Steward punch.





Dette LO er lidt anderledes..
Var så heldig at købe serien wintertime af Bellaroad, skøn serie og så fik jeg den til halv pris:)
De blå prikker er duppet med maling og bogstaverne er fra serien.






Nu vil jeg til at se Årgang O, kan i have en hyggelig aften...


Posted by Picasa

14 kommentarer:

  1. Tillykke med at du vandt, det er også et lækkert layout. Og flot vinterlayout også.

    SvarSlet
  2. super super skønne LO fyldt med massere af detaljer.
    Tillykke med du vandt :0)

    SvarSlet
  3. Gratulerer med seieren!
    En nydelig LO du har laget:)
    Klem:)

    SvarSlet
  4. Også tak for sidst fra mig;0) Sikke en skøn dag...
    Og klart det vandt det dejlige LO du har lavet, det er jo fantastisk og de dejligste detaljer over det hele.
    Knuser

    SvarSlet
  5. Super flotte LO du har lavet.. du har virkelig sans for detaljerne.. kan godt forstå at du vandt med det lo.. selvom det selvfølgelig er svært at vurdere når jeg ikke har set de andres bidrag.. Men du skal have et stort tillykke..

    knus Jayne

    SvarSlet
  6. Tak for sidst ;)

    Skønne LO du har lavet, sikke mange lækre detaljer.

    Jeg kan godt forstå¨det vandt :) Tillykke !!!

    SvarSlet
  7. To super flotte LO'er. Masser af lækre detaljer og sikke farver du har brugt. Dit vinter layout er så smukt... flot med malingen

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  8. Tillykke med at du vandt. Jeg kan godt forstå at du vandt med det skønne LO. Har du selv været igang med hæklenålen?

    Dit vinter LO er også flot. Det ser godt ud med det malingen og en god effekt med teksten i det malede felt.

    SvarSlet
  9. Tak for sidst :)
    Super flotte LO´ér du har lavet, med mange fede detaljer og skønne opsætninger.
    Tillykke med at du vandt :)

    SvarSlet
  10. Hold da op nogle lækre LO, du har lavet. Jeg elsker lilla.....

    SvarSlet
  11. WOW, sikke nogle super skønne LOs!!!!

    SvarSlet
  12. Tillykke - Det er da klart du vandt - God weekend

    SvarSlet
  13. Så moro at du vant!! Flotte Loer. Så fint med de lille detaljene:)

    Ha en fortsatt fin helg:)

    SvarSlet
  14. Flotte layouts begge to. Kan godt forstå du vandt, super!
    Har givet dig en award, så tjek min blog!

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)