søndag den 9. januar 2011

Sweetie pie

Jeg har fået nyt legetøj, en der virker den her gang:) og det er denne symaskine, egentlig er det en julegave fra mine børn, men den er købt i sidste uge og den er afprøvet.
Dette kan i se på LO'et nedenunder, den skal jeg nok få brugt, om ikke andet når jeg skal have lagt mine busker op, jeg har ikke så lange ben:)



Her er så mit første syet LO, har syet det så sjusket med vilje:)
Og på dette LO har jeg brugt nye farver, lilla og gul, synes de passer rigtig godt sammen...






Imorgen starter der en ny uge og så er der kun 3 uger til jeg skal starte i praktik, glæder mig så meget!

Kan i have en rigtig god ny uge:)


Posted by Picasa

14 kommentarer:

  1. Tillykke med maskinen! Og sikken et flot LO du har fået syet...flotte farver og opsætning. Og det ser super sødt ud med det hegn...er det en die?

    SvarSlet
  2. tillykke med symaskinen :0) super super skønt LO, skønne farver og lækre detaljer.
    Tror jeg må lifte det LO :0)

    SvarSlet
  3. Det layout kan jeg rigtig godt lide!
    Tillykke med dit nye legetøj.; )

    SvarSlet
  4. Lækkert LO du har lavet mette. kan rigtig godt lide den måde du har syet det på.. cool.. og tillykke med symaskinen, man må da håbe du får brugt den til lidt mere end oplægning af bukser og sy LO.. hi hi jeg har købte en for 4 år siden, den har kun været lånt ud.. men i 2011 skal jeg lærer den at kende, så jeg kan få den brugt..

    SvarSlet
  5. Tillykke med maskinen !!

    Lækkert lækkert LO du har lavet :)

    SvarSlet
  6. Hvor er det smukt... de farver passer så godt sammen. Lækre detaljer, skønne foto's og så ser det rigtigt godt ud med syningerne...tillykke med den


    Ha' en dejlig dag

    SvarSlet
  7. Øj for et lækkert layout, du har lavet.
    Jeg ønskede mig også en symaskine i julegave, så jeg kunne sy på mine layouts, men desværre ikke nogen.

    SvarSlet
  8. Sikken et skønt stykke legetøj du har fået :) Det er så fedt med de syninger på det LO :)

    SvarSlet
  9. Super skønt LO, med fede detaljer :)
    Tillykke med symaskinen, den tror jeg du bliver rigtig glad for :)

    SvarSlet
  10. Super lækkert layout du har lavet og tillykke med dit nye legetøj!

    SvarSlet
  11. det er et super flot layout, dejlige farver og sikke maskine

    SvarSlet
  12. Jeg er måløs. Hvor er det et smukt og delikat LO. Fantastiske farver og design der får Loét til at se let og elegant ud.

    Tillykke med dit nye legetøj. Den skal du nok få glæde af.

    SvarSlet
  13. Hold da helt op hvor er det et super lækkert Ko - og nevermind det sjuskede - for det gør absolut ingen ting, Det ser så godt ud.

    Held og lykke med brugen fremover.
    KNUS

    SvarSlet
  14. Tillykke med dit nye legetøj. Hvor er det LO bare lækkert. Vild med opsætning, detaljer og ikke mindste farverne.:) Det ser kanon godt ud at du har sjusket med syningen.;O)
    Du må ha' en rigtig dejlig dag
    Knus

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)