torsdag den 6. januar 2011

Godt nytår og årets første scrap:-)

 Godt nytår....
Så er min juleferie slut, jeg er idag startet i skole igen, og hvor har det været skønt med en laaang juleferie. Det er nu ikke så meget scrap det er blevet til, et par julekort, og disse LO's.

Det øverste har jeg liftet hos Lenemor.
Snefnuggene jeg har brugt er i skum og købt i Netto, så har jeg brugt Thickers bogstaver, primablomster, metal blomster er købt i Fakta. Papiret er juleserien "Tradition" fra Fancy pants designs købt hos Scrapper.





Og det første jule LO. Papiret er fra samme serie som ovenover. Thickers akryl bogstaver, blomster har jeg selv lavet, også set hos Lenemor.





Kan i have en rigtig god dag.
Posted by Picasa

14 kommentarer:

  1. wow så flot med mange lækre detaljer

    SvarSlet
  2. Sikke nogle søde layouts Mette - tak for din søde hilsen på min blog - godt nytår!

    SvarSlet
  3. Hvor er de smukke og sikke søde detaljer og blomster du har lavet

    SvarSlet
  4. Hej Mette
    Super flotte LO du har lavet, fyldt med lækre detaljer og smukke hjemmelavet blomster, god ide med tråden igennem blonden :)
    Godt nytår.
    Knus.

    SvarSlet
  5. Hej Mette.

    Også et godt nytår til dig. Det er to skønne Loér du har lavet. Jeg kan rigtig godt li´at du har blomster på William´s lo og det er uden at det bliver tøset.
    Flotte blondeblomster og en god måde at få brugt rester på.

    SvarSlet
  6. Nydelige loer.
    Den første falt jeg helt for. Nydelig skrift har du og:)

    SvarSlet
  7. Flotte flotte LO`s. Vild med clusterstilen på det første LO og den lyseblå tråd du har "syet" gennem blonden. Så flot. KH 10na

    SvarSlet
  8. Flotte LO'er!
    Lekkert pyntet med masse flotte detaljer:)
    Herlige bilder også.
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlet
  9. Kjempeflotte begge LO`ene!!Masse flotte detaljer og pynt, nydelig!!

    God helg:)

    Klem Mette

    SvarSlet
  10. WOW..... de her to LOs er simpelthen SÅ lækre!!! Tror de begge skal liftes ved lejlighed.... Rigtig god weekend...

    SvarSlet
  11. Hvor er de bare smukke :) Elsker farvesammensætningen og opsætningen, det harmonerer bare vildt godt :)

    SvarSlet
  12. Kære Mette
    Rigtigt godt Nytår...

    SUPer lækre Loer begge to - er helt vild med farverne i det første! Du er bare sp scrap til det der....

    God weekend

    KNUS

    SvarSlet
  13. wawwwww hvor er de flotte især det vinterlo

    knuss

    SvarSlet
  14. Godt nytår til dig !!

    Skønne LO'er du har lavet, jeg er især vild med det første, farverne, blomsterne- ja det hele.

    Håber vi ses næste weekend :)

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)