søndag den 23. januar 2011

Award


Jeg har modtaget denne søde award fra Ditte, er meget glad for den, Tak Ditte:)
 Og med denne award følger en lille opgave med, jeg skal skrive 3. ting om mig selv.
Og  derefter videregive den til 3 bloggere.

De 3 ting om mig:

1. Min ynlingsblomst er en orkide, gerne lyserøde/pink, blomsterne er så smukke og så har jeg altid 4-5 orkideer i huset.

2. Da jeg var lille, spiste jeg leverpostej madder med mørk pålægschokolade og kan også finde på at spise det i dag:)

3. Jeg elsker tørklæder, jeg har rigtig mange i alverdens farver og mønster. De kan jo altid bruges:)

Jeg videregiver awarden til:

Donna- BYDONNA
Hun udarbejder ideer til de flotteste og sjoveste kort,
 og som hun selv pynter så smukt.

Fordi hun er min søster og gav mig ideen til scrap
og fordi hun altid er der når jeg har brug for hende.

Hun er en inspiration
og hun er altid den første til at ligge en sød kommentarer.









4 kommentarer:

  1. Tillykke med awarden :) det lyder da skægt med leverpostej og pålægschokolade :P

    SvarSlet
  2. Tusind tak Mette.
    God søndag aften.

    SvarSlet
  3. Først tillykke til dig, du har bestemt fortjent den award !!

    Hvor er du sød at give den videre til mig, 1000 tak for det :)

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)