fredag den 6. maj 2011

Drenge konfirmationskort

Jeg fik en bestilling på et konfirmationskort til en dreng der var vild med at spille guitar, for at der var lidt at vælge mellem, lavede jeg disse 2.
Det nederste er lavet ud af en af Donnas skabeloner.









Her bliver det en dejlig weekenden, i aften skal vi til 6 års fødselsdag hos min niece og imorgen står den på konfirmation, også hos en niece, til hende har jeg lavet en penge æske, men den må i få at se en anden dag.

Kan i have en rigtig god weekend!


Posted by Picasa

8 kommentarer:

  1. Hvor er de seje begge to. Dem kan bestilleren da kun være tilfreds med!
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Ja, det bliver da vist svært at vælge!! Men Donnas guitar er altså sej!
    Det lyder til en dejlig familieweek-end... nyd den... =0)

    SvarSlet
  3. Rigtig flotte kort begge 2, godt det ikke var mig, der skulle vælge..
    Rigtig god weekend :)

    SvarSlet
  4. De er bare super fede begge to - og du har ski syet ser jeg ;)

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  5. Super cool Mette - nogle seje detaljer!

    SvarSlet
  6. Super skønne konfikort... det nederste ville være mit valg, lækre detaljer og flot syet!!!

    Ha en dejlig søndag

    SvarSlet
  7. Hvor er de bare flotte begge to Mette, elsker dine dejlige detaljer!

    Knuser og god mors dag;0)

    SvarSlet
  8. Rigtig flotte kort - begge to.

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)