tirsdag den 10. maj 2011

konfirmations æske

Denne æske lavede jeg til min niece Emma der blev konfirmeret 1. maj.
I stedet for et kort med penge valgte jeg at lave denne æske.
Skabelonen har jeg fundet hos Randi.








Når man åbner "omslaget" er der en lille æske inden i, den havde jeg lagt pengene i.
Rundt i alle kanterne har jeg brugt Diamond stickles.






Kan i have en rigtig god uge.
Vi tager i sommerhus ved Egå i morgen sammen med nogle venner, glæder os til lidt ferie:)


Posted by Picasa

11 kommentarer:

  1. Den har du lavet sååå smuk. Lækre farver og fine detaljer... og så sødt et vers du har skrevet til konfirmanden!!!

    Ha' en dejlig lille ferie

    SvarSlet
  2. NEEEEJ, Mette hvor er den æske dog smuk. Flot lavet færdig (som altid) og flot pyntet. Jeg kan især godt li den lange blomst som ligner pileurt. Konfirmanden måtte da være lykkelig for gaven.

    SvarSlet
  3. Den er bare super flot - og endnu mere live :)

    Lyder rigtig dejlig med tur i sommerhus - rigtig god ferie :)

    SvarSlet
  4. Hvor er det da bare en sød æske. Den må da have skabt stor glæde hos modtageren :)

    SvarSlet
  5. Hvor er den flot. Lækker måde at få penge på!

    SvarSlet
  6. Det var dog en yndig æske og rigtig god gaveidé når man nu giver penge!
    Rigtig god ferie Mette!

    SvarSlet
  7. Aldeles nydelig!
    Så delikate farger:) Lekkert pyntet.
    Klem:)

    SvarSlet
  8. Nydelig og stilfull eske! Lekkert pyntet!

    Klem Mette

    SvarSlet
  9. Knallflott eske, nydelig dekorert.
    Ha ei fin helg, klem

    SvarSlet
  10. Flot æske. Den er god til minder også efter konfirmationen

    SvarSlet
  11. Utrolig smuk æske du har lavet og rigtig søde detaljer. Og flot den måde du har sat pengene fast på :o)

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)