onsdag den 5. oktober 2011

Så er pausen (forhåbentligt) slut!!

Sikke en pause jeg har haft:-)
Sommeren over har jeg overhovedet ikke kunne finde lysten til at scrappe, selvom jeg for en stund i maj, troede den var vendt tilbage.
Nu håber jeg den er vendt tilbage for at blive:-)
Jeg har haft travlt med eksamensopgaver og fik afleveret en i mandags også, den skal jeg op at forsvare tirsdag, så er der kun bacheloren tilbage som skal afleveres først i januar og så er jeg færdig som pædagog studerende:-)

Jeg ville selv lave indbydelser til Astrids fødselsdag, hun bliver 5 år d. 24 okt, så jeg måtte igang. Det blev nogle meget enkelte kort i gammelt papir fra Sassafrass lass.


Jeg havde også dette halv færdige LO til at ligge fra i sommers hvor jeg var til scrapdag hos min søster Helle, som nu er blevet færdigt.
Her er der også brugt reste parir
 

 



Glæder mig vildt til at komme på blogrundfart:-)
Posted by Picasa

8 kommentarer:

  1. Ja, at være studerende fylder godt, men tro mig, du kommer til at savne tiden på sem, det gør jeg i hvert fald.
    Synes det papir fra Sassafras er skønt, gammelt eller ej.
    Og dit LO med William er super, skønne farver, dejligt foto, og din mega seje håndskrift. Pøj pøj med bachelor og tirsdag ;)
    Knus!

    SvarSlet
  2. Halløj, hvor herligt at du er tilbage ;o)
    Ja, der er jo ting i livet der SKAL være plads til... og uddannelse er en vigtig ting i vore dage...
    Super fine indbydelser... kan SÅ godt li' de optimistiske farver i det Sassa frass... og så er farverne så glade...
    LO med William er bare så "cute"... lækkert foto og skøn opsætning...
    Pøj-pøj med de sidste anstrengelser omkr. eksamen...

    SvarSlet
  3. super flot kort, dejlig friske farver og sikke lækker lo

    SvarSlet
  4. Dejligt at se dig tilbage. Jeg vil sige som Ditte, man tror det næppe, men du kommer til at savne Semi senere ; ) : )
    lækre ting, du har lavet!

    SvarSlet
  5. Dejligt du er tilbage igen. Super sød indbydelse og et smukt LO.

    Held og lykke på tirsdag!!!

    SvarSlet
  6. Dejligt at se dig på bloggen igen :)
    Skønne indbydelser du har fået lavet. Super flot LO. Lækre detaljer og opsætning af det søde billede af William.:)
    Rigtig dejlig weekend.:)

    SvarSlet
  7. Ser super ud. Tak for indbydelse der nu pynter hjemme hos os.

    SvarSlet
  8. flot du osse bruger restepapir, og flotte friske farver sød dreng du har ;O))

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)