fredag den 28. oktober 2011

På tide at scrappe mig selv!!

Efter at være scrapper i snart 6 år, synes jeg egentlig at det var på tide at scrappe mig selv, måske det har lidt med at gøre jeg har tabt mig 12 kilo, ja faktisk alt i alt 22 kg, men det er nu også knap 8 år siden jeg startede, mangler dog stadig 4 kg, mit mål er at nå det inden jul!!
Så her kommer det første LO af mig selv.

 

 


Her står weekenden for engang skyld på afslapning, har kun lørdag eftermiddag vi skal i byen:-)
Tror børnene og jeg skal en tur i svømmehallen.
Brian er på nordsøen, så vi er atter alene!!!

Rigtig god weekend til jer!
Posted by Picasa

11 kommentarer:

  1. Ja, jeg er heller ikke god til at scrappe mig selv. SUPER flot LO du har fået lavet, med et skønt billede af dig. LÆKKER opsætning. Super flot med vægttabet - tiden er nu lige meget. Det holder nok bedre, når man taber sig over længere tid.

    God weekend,

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint med sort og lyserød som dominerende farver. Skønt LO om dig selv (og tillykke med det super flotte vægttab - det et godt gået!). Jeg kan rigtig godt li' den cluster du har lavet nede i højre hjørne. :0)

    SvarSlet
  3. Rålækkert layout!
    Og stort tillykke med vægttabet. Jeg tror nu også at det holder bedre med et langsomt tab.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  4. Rigtig flot klaret - både lay out og vægttab, altså. Titlen er da også genial. Selvfølgelig skal det hedde det *S*
    Dine detaljer er smukke som altid, Mette.

    Hvis jeg skulle scrappe mig selv bliver det nok barndomsbilleder eller som en del af en gruppe. Skal da også af med adsillige kg og neuroser før jeg mener, jeg kan få et rimeligt billede. Men som foregangskvinde er du eminent. Her er noget, at leve op til!

    Rigtig god - forhåbentlig rolig - weekend

    SvarSlet
  5. Super flot LO. Fyldt med lækre detaljer. Det er super flot med det flotte vægttab. Når du er nået så langt, så skal du også nok nå det sidste. Det er super flot klaret. Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  6. Super flot layout og ja det må da være på tide, at du får scrappet dig selv. Tillykke med det super flotte vægttab, det er godt gået! God weekend!

    SvarSlet
  7. Et lækkert LO med dig selv, flot med dit vægttab:-)
    Bladet fra mit kort som du spurgte efter er fra Panduro.
    God weekend

    SvarSlet
  8. ja det er godt engang imellem at huske at scrappe lidt om sig selv, super lækkert lo , fyldt med mange fine detaljer

    SvarSlet
  9. Lækkert LO og tillykke med det flotte vægttab. Så er der jo endnu større grund til at scrappe dig selv.

    SvarSlet
  10. Rigtig lækkert layout, håber du har nydt weekenden.

    SvarSlet
  11. Meget lækket LO, der er så fede detaljer.

    Stort tillykke med det store vægttab.

    Tak for deltagelse i min blogcandy.

    Mette

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)