fredag den 14. oktober 2011

Jamen de var på tilbud:)

Jeg ved godt det er tidligt... men de var på tilbud:) Selv om jeg synes det er ALT for tidligt at købe julepynt, bliver jeg alligevel tiltrukket af de fine udstillinger, og ender som regel med at købe noget. Sidste år købte jeg også pynt tidligt, jeg lå det i skabet til det skulle op, det kom bare aldrig op og ligger faktisk stadig i skabet!!!!

Disse Medusa elge er så nuser.



Ja og faktisk har jeg også haft lidt gang i julekort:)
Også med elg.
Stemplet er fra imaginisce og farvelagt med Copic og så har elgen fået en rød glimmer tid.




Kan i have en rigtig god weekend og ferie til dem der har det!
Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. Ej, hvis jeg havde set sådan et par Medusa elge, så havde jeg også købt dem!!
    Skønt kort også.

    SvarSlet
  2. ... og de er RIGTIG SØDE... (ti-hi)
    Dem ville jeg også være faldet PLADASK for... ;o)
    Og så "matcher" de jo dit kort-tema ;o)
    Det er rigtigt kært :o)

    SvarSlet
  3. Dejligt kort og gad da godt vide hvor godt et tilbud de var på de to elge. Er da ikke sikker på jeg så kan leve uden. Ses på lørdag.

    SvarSlet
  4. De bor også hjemme hos mig - fik dem af din søster i indflytter gave og elskerrrrrrrrr dem :)
    Skønt kort du har lavet - og elsker helge.. (elg)

    SvarSlet
  5. EJ hvor er de bare skøøønne. Jeg tro jeg må på elgjagt, er sikke på at jeg heller ikke kan leve uden dem.;O)
    Super sødt kort, den lille elg er også så cute.
    Rigtig dejlig søndag

    SvarSlet
  6. Hvor er de skønne dine elge... også det fine kort med elgen ser super godt ud.

    God søndag aften!!!

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)