tirsdag den 18. oktober 2011

den lille ny!

Så kom der endnu en lille babypige til i vennekredsen. Vi skal på barsels besøg på fredag og jeg glæder mig så meget til at komme ud og se den lille:-)

Dette blev kortet til hende. Endnu engang har jeg brugt elefanten fra Hero Arts, synes den er så sød, den er farvelagt med Copic markers.



Her nyder vi ferien. Har idag været i bio og se Far til Fire, sjov film, men til tider en smule skræmmende for Astrid. Og William fik sin første tur i bio, han sad fantastisk stille, det havde jeg ikke regnet med:-) Men han fik jo også slik!!!
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Sikke et sødt kort og ja, den elefant er da bare for cute :-)

    SvarSlet
  2. Super fint bebse-tøsekort... tror vist også den skal hjem og bo hos mig den elefant... den er så SØD...
    Vores to største børnebørn var også inde at se FtF i går... de var VILDE med den... (de er 7 og næsten 6 år)... ;o)
    Og faren og moren havde fået nogle fniseture ind i mellem... =0)
    Ha flere go'e feriedage...

    SvarSlet
  3. Nå var det jammen lenge siden jeg har vært på besøk her! Så søtt barselkort du har laget. Tipper de blir galde for det!
    klem fra
    Mette

    SvarSlet
  4. Hvor er den dog bare cute... jeg kan godt li' den type babykort.

    God torsdag!!!

    SvarSlet
  5. ajj søøødd..elsker elefanter

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)