tirsdag den 8. november 2011

Et lille album

William havde sidste dag i dagplejen d. 31 oktober, en dagpleje som vi har været utrolig glade for og som Astrid også var hos. Da Astrid stoppede der, lavede jeg et album til dagplejemoren og hendes mand. Det skulle jeg selvfølgelig også lave til hende da William stoppede. Det blev til dette lille album der viser billeder af William fra han startede til han sluttede. På bagsiden af albummet skrev jeg et langt brev som hun blev meget rørt over, det var nu også en sørgelig dag!



 


Rigtig god tirsdag aften.
Her står den på bachelor opgave:-)
Posted by Picasa

8 kommentarer:

  1. Ej hvor er det flot Mette. Kan godt forstå hun blev glad for det. Pøj pøj med opgaven

    SvarSlet
  2. Nej, hvor er det smukt - tanken og udførelsen! Min svigermor er dagplejemor, og jeg ved hvor meget børnene betyder i hendes hverdag (og som lærer kan jeg relatere, ved du!). Det, at I forældre, viser påskønnelse og glæde ved deres/vores arbejde er en stor ting. Det ved du jo også som kommende pædagog *S* Lad os håbe, du får ligeså meget igen og ligeså kærlige tilkendegivelser, som du giver ud.

    SvarSlet
  3. Hvor er det skønt og suk ja det er en underlig dag, men heldigvis skal han vider

    SvarSlet
  4. Sikke et skønt og minderigt album... kan godt forstå at hun blev glad for det

    Ønsker dig en god dag!!!

    SvarSlet
  5. Hvor er det flot, og en rigtig dejlig gave at få.
    Ja, nu tar den lille mand endnu et stort skridt i sit liv. Pøj pøj...

    SvarSlet
  6. Skønt album som er et dejligt minde at have for dagplejeforældrene. Pøj pøj til dig.

    SvarSlet
  7. Det er så flot og et dejligt minde at få!!

    SvarSlet
  8. Super fedt album og som dagplejer ville jeg blive så glad for at nogen ville sætte sig og lave noget til mig...

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)