onsdag den 23. november 2011

Julekort!

Så blev det til et par julekort, et par af mange, plejer at lave omkring 25!
Snemanden er skåret på silhouette og sat fast med 3D puder, jeg har farvet hatten, støvlerne og grenarmene. Hatten og støvlerne har fået en gang clossy accent, handsker og snefnug lidt glimmerlim.
Papireret er reste papir, jeg har simpelthen besluttet, at inden jeg køber nyt julepapir skal jeg lave kort af det jeg allerede har, og der er en del.... Ellers får jeg det simpelthen ikke brugt!





Tak fordi du kiggede forbi-)

10 kommentarer:

  1. Søde kort og snemænd!
    God beslutning med papiret ; )

    SvarSlet
  2. Åh hvor er han sød ham snemanden, den må jeg da prøve at skære ud:-)
    Jeg har det som dig i år, jeg bruger også de rester jeg har og de strækker måske også til næste år;-)
    God torsdag

    SvarSlet
  3. Sødt og sjovt julekort. God idé at få brugt resterne først. Jeg er igang med det samme projekt,menlig at bruge hvad jeg har.

    SvarSlet
  4. Sikken en sød snemand... man bliver helt glad af at se på ham ;o)
    Jeg har også gang i julekort til kortkassen... det er jo ved at være den tid.

    SvarSlet
  5. Ej nogle søde julekort du har lavet. Herlig snemand.....ælsker bare snemænd og han er bare cute. :)
    Du må ha' en skøn uge
    Knus

    SvarSlet
  6. Hvor er snemanden da bare sød, skønne kort. Kender godt det med meget papir, og er ret stolt af mig selv for i år har jeg ikke købt et eneste ark julepapir.

    SvarSlet
  7. Hvor er de flotte... så sødt med den lille snemand. Jeg har det som dig, har brugt al min julepapir, så jeg ikke har et helt ark tilbage... men så må jeg jo købe næste år;-)
    God weekend!!!

    SvarSlet
  8. så søde snemands julekort

    SvarSlet
  9. Hvor er det nogle søde kort! Dejlig snemand :)
    Rigtig god ide med papiret, jeg har købt lidt i år, men mest stacks, og ellers bruger jeg også fra gemmerne :)

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)