tirsdag den 27. oktober 2009

Nedtælling...

Whiii, så er det i weekenden der er scrapamok i det nordjyske, glæder mig til en hel dag med scrap og være sammen med alle de søde "scrappetøser". Den her gang har jeg tænkt at jeg vil være i god tid med at finde frem og pakke osv, i stedet for det der med at stresse rundt fredag aften!!! så sidder egentlig lige nu og finder billeder jeg vil have med, sikke mange der er, men må jo sortere lidt og har så bestemt at jeg vil tage nogle af de gamle billeder den her gang, ellers får jeg dem nok aldrig scrappet........ Nå jeg må videre, men håber at vi ses på lørdag :-)

6 kommentarer:

  1. Rigtig god fornøjelse!
    Jeg bliver på sjælland og tager til scrap a mania i Roskilde. Dejligt at der er flere muligheder til denne skønne hobby.

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at møde dig til Scrapamok Mette :0)
    Hilsner Sanne

    SvarSlet
  3. glæderrrrrrrrrr mig max også OG SKAL NOK HUSKE STJERNE PUNCHEN ;o)))

    ps. god ide med at begynde at pakke, tror jeg vil følge det råd

    SvarSlet
  4. Åhhh... jeg kommer dersværre ikke denne gang. Har ellers været med hver gang siden vi sad i det lille forsamlingshus.
    Kan i have en rigtig rigtig god dag.

    SvarSlet
  5. Glæder mig også helt vildt til på lørdag. Nej, jeg sunes at det er svært at pakke og mener bestemt ikke at jeg kan undvære noget. Lidt tøbeligt da jeg sikker ikke får lavet ret meget.

    Håber at vi ses.

    SvarSlet
  6. Ja jeg bliver også på Sjælland, jeg skal til Halloween crop hos Dreampapers så smutter jeg lige forbi SAM søndag. Men kun for at "kigge" hø hø.;O)
    Men du må ha' rigtig god fornøjelse :)

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)