søndag den 1. november 2009

Lørdagens arbejde

Her er de 3 LO´s jeg fik lavet, startede simpelthen med billeder fra sidste jul, som jeg manglede at få scrappet, William blev jo født i januar, så der har været en grund til jeg ikke rigtig var kommet længere :-) men nød at jeg havde en hel dag til at lave dem.


Kan ikke huske hvor bilpapiret er fra, men det prikkede er Dream basic dot, der er brugt thikers bogstaver med glimmer, clearstamps, filtblomsten er købt i Søsterne Grene, Baby boy skiltet er af metal og fra Karen foster.


Papir er fra Bo Bunny, og igen er der brugt glimmer thikers bogstaver. Ja og så inden Heidi næver det, så har jeg simpelthen været kreativ og prøve noget nyt..... At vende papiret på hovedet, opdagede det først da jeg var HELT færdigt. :-)


Det bagerste papir er grønprikkede fra My minds eye- Abbey Road, det andet er fra My little shoebox-in bloom
Is pinde er i filt fra sassafras og det sidste er det skønne stempel, som jeg har valgt at skrive tekst i fra Hero Arts.
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. De er rigtig flotte dine layouts. Det lyder som om i fik hygget jer og 3 LOer er godt gået. Jeg fik lavet ét LO på scrap a mania en hel weekend ; ) !

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)