onsdag den 25. november 2009

it´s a girl

Til Scrap amok d. 30 okt vandt jeg dette fine stempel "It´s a girl" hos Kreativfornemmelser. Et stempel jeg helt sikkert vil komme til at bruge meget, for vores vennekreds vælger simpelthen at få børn på én gang, incl. os selv :-) Men det er nok lige så meget alderen der gør det.

Fredag formiddag drager min mand og jeg til hovedstaden, vi skal på weekend ophold, noget Brian fik i 30 års fødselsdagsgave af børnene og så var det jo heldigt han inviterede mig med... uhh en hel weekend bare os 2, hold da op jeg glæder mig. Vi har ikke været alene, undtagen vi har været inviteret til noget, i 3 år nu..... så det er vist på tide.
Og selvfølgelig skal vi i Tivoli og se julemarked....
Posted by Picasa

9 kommentarer:

  1. Super kort og stempel. Skønt pyntet.

    SvarSlet
  2. Sødt kort, Mette. Det ser godt ud at du har brugt swiss dot folderen på MME papiret. Og hvor det sødt det stempel - passer fint dertil med prikkerne. God tur til Hovedstaden og nyd hinanden!! :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det kort bare super sødt. Lækre detaljer.:)
    I må ha' en rigtig dejlig tur til københavn.:)

    SvarSlet
  4. Hej Mette

    Dejligt at se du har brugt dit stempel som du vandt. Kortet er blevet super sødt....så må vi håbe der kommer en masse små piger i vennekredsen lool

    God tur her til København og Tivoli!
    Hilsner Sanne

    SvarSlet
  5. Sødt tøset kort.
    Rigtig god tur til staden ; )

    SvarSlet
  6. Super sødt kort Mette.. Og det stempel er da bare for cute... Håber i får en rigtig god tur til øen..

    SvarSlet
  7. Rigtig flot kort , søde ting du har pyntet med .Rigtig god tur til staden , ved hvor meget du har glædet dig...

    SvarSlet
  8. Hej Mette.

    Sikke et sødt kort og det er da bare et sødt stempel. Godt at vennekredsen bliver større og hvis de så til og med får piger skal der nok komme gang i stemplet.

    Hvor lyder det hyggeligt med en tur til København og ikke mindst til julemarked i Tivoli. Håber at I få en god tur.

    SvarSlet
  9. Kjempeflott kort,-det stemplet var lekkert!
    God tur til hovedstaden, fantastisk flott by!

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)