søndag den 1. november 2009

Scrapamok

Så er weekenden sådan set ved at være ovre og i lørdags var jeg til Scrap amok, det blev til mange timers scrap med en masse søde tøser, simpelthen en rigtig hyggelig dag. Lidt fik jeg lavet, 3 LO´s blev det til, så jeg er godt tilfreds. Da der jo var Halloween var der en del friske piger der var klædt ud og på bordene lå der edderkopper og vi fik de fineste halloween godteposer.


Gik lige en runde med kameraet, nogle var travlt optaget, andre var mere med for at få ny inspiration, men alle var vist med for at hygge sig, hvilket også ser ud til de gjorde.


De skønne piger fra "kreative fornemmelser" Pia og Sanne, og så fine de er med deres flotte hatte. De havde rigtig mange gode sager med, fik da også shoppet en hel del. Glæder mig vildt til at komme igang med de forskellige stempler jeg købte.

Tak for en rigtig skøn dag tøser!!!!
Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. Hej Mette
    Tak og i lige måde. Vi havde en rigtig dejlig dag og synes der var en super god stemning rundt ved bordene. Hyggeligt at hilse på dig ;0)
    Knus Sanne

    SvarSlet
  2. Selv tak for super super hygge dag - og tænk jeg fik stjerne punchen med hjem igen ;o)

    Du var da virkelig kreativ - ´super flotte loér, og du har simpelhen vent et papir forkert - det havde jeg ikk bemærket ;o)))

    SvarSlet
  3. Tak for sidst, Mette! Det var vel nok en dejlig dag med god stemning og masser af kreativitet i luften! Tænk at du lige fangede os med hattene på, fnis! :-)

    SvarSlet
  4. Hej Mette.
    Mange tak for sidst. Det var rigtig sjovt at hilse på dig in live. Jeg skal da lige love for at du var flittig. Dine layout er rigtig flotte og dejlige enkle. Jeg havde ikke lagt mærke til at papiret på dit jule-lo vendte forkert.
    Det er en god ide at bruge de HA-stempel til tekst på dit sidte lo- Godt tænkt.

    SvarSlet
  5. Ja, det var en fantastisk hyggelig dag, men det plejer det nu også altid at være til ScrapAmok :)

    SvarSlet
  6. Det ser ud til at have været en rigtig god dag til scrapamok... :o)
    Sikke en masse flotte layouts du nåede - SEJT gået...
    Scrapknuzz Tanja
    ps. Jeg syntes det andet layout er vildt flot - også selvom papiret er vendt på hovedet...

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)